آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 16:52   |   کد مطلب: 2997
فرماندار شهرستان كهگيلويه گفت: با توجه به محدود بودن اعتبارات، سعی می‌شود در جهت تکمیل زائرسراي امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك، از محل ماده 180 استفاده شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید علی پوزش فرماندار كهگيلويه عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهم‌ترین بحث بقعه متبرکه امام‌زاده ميرسالار(ع) احداث زائرسرا می‌باشد که در حال حاضر در حال ساخت است و با توجه به محدود بودن اعتبارات امسال سعی می‌شود در جهت تکمیل این زائرسرا از محل ماده 180 استفاده شود.

 

 تمام تلاش مسئولان بر مرتفع شدن مشکلات روستای امامزاده میرسالار (ع) برای برگزاری همایش این امامزاده عظیم‌الشان کارساز است.

 

وی گفت: با توجه به اینکه همایش بزرگ امامزاده میرسالار (ع) در روز 27 شهریورماه در بقعه متبرکه این امامزاده برگزار خواهد شد و یکی از مسائلی که مطرح است بحث جاده امامزاده است که با هم‌فکری و هماهنگی با اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه قرار شد تا قبل از بیستم شهریورماه مشکلات این جاده مرتفع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نامناسب بودن جاده ارتباطی امامزاده میرسالار (ع) باعث ایجاد مشکلاتی برای زائران این امامزاده می‌شود که با بهسازی این راه ارتباطی، تمهیدات لازم جهت ورود مهمانان و گردشگران که از داخل و خارج استان به این منطقه سفر می‌کنند به کار گرفته خواهد شد.

 

وي عنوان کرد: در جهت جلوگیری از تخریب جاده منتهی به این امامزاده، اداره جهاد کشاورزی موظف است با استفاده از لوله‌گذاری با اداره راه و شهرسازی تعامل کامل را داشته باشد.

 

پوزش بیان کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری بیست و نهمین همایش بزرگ امامزاده میرسالار (ع) به‌کار گرفته خواهد شد

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک