آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 16:29   |   کد مطلب: 2994
استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد:
قانون رفع موانع تولید راهکار رونق اقتصادی است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بکار گیری قانون رفع موانع تولید زمینه را برای مشارکت درسرمایه گذاری، رونق تولید و کیفیت بخشی ایجاد می کند و راهکار حمایت ازسرمایه گذار، کارآفرین و بخش تولید است.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدموسی خادمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد، افزود: قانون رفع موانع تولید توسط دولت درجهت رونق اقتصادی کشورتبیین شده و برگزاری همایش استفاده از ظرفیت این قانون در استان ضروری است.

 

وی، قانون رفع موانع تولید را یکی از اقدامات خوب دولت برای حل مشکلات تولیدی و اقتصادی دانست و گفت: باید از ظرفیت این قانون برای رفع کامل موانع پیش‌ رو و حمایت از بخش تولید استفاده شود.

 

خادمی اظهار کرد: باید برای شناخت واجرای کامل این قانون برنامه ریزی شود و دراین خصوص، همایش استفاده از ظرفیت قانون برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان برگزار شود.

 

استاندار با تأکید برتلاش بیشتر برای رفع مشکلات بخش تولید استان افزود: بخشی از مشکلات کنونی به دلیل سوء‌ مدیریت‌ها است که در این رابطه هم لازم است آموزش ها و مشاوره های لازم انجام گیرد.

 

خادمی با بیان اینکه، برخی از واحدهای فعال تولیدی استان هم با مشکلاتی مواجهند، گفت: مشکلات اینگونه واحدها هم بررسی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

 

استاندارکهگیلویه وبویراحمد بر تشکیل کارگروه و همایش استفاده از ظرفیت قانون رفع موانع تولید در استان تاکید کرد ویادآور شد: این کارگروه و همایش شهریورماه امسال با هدف رفع موانع تولید و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود.

 

خادمی با بیان اینکه، حمایت از تولیدات داخلی استان نقش مهمی در رونق اقتصاد استان و تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد، تاکید کرد: در برنامه ریزی های انجام شده و ارایه راهکارهای قانونی باید استفاده و خرید محصولات و تولیدات داخلی استان از سوی دستگاه های دولتی فراهم شود.

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک