آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 16:27   |   کد مطلب: 2993
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمدگفت: شیوه زندگی شهدا یک سبک با صفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سرتيپ دوم پاسدار يدالله بوعلي در همايش تجليل از خادمان شهدا اردوهاي راهیان نور كهگيلويه وبويراحمد با تبريك ولايت حضرت معصومه(س) و فرا رسيدن هفته كرامت،اظهار کرد: خادم شهدا بودن افتخاري بزرگ براي هر خواهر و برادر بسيجي است كه در اين زمينه نبايد فلسفه وجودی خادم شهدا بودن را فراموش کرد.

 

ترویج راه و سيره شهدا نیاز امروز جامعه است

وی با تأکید بر اینکه باید ازفرهنگ و فداكاري شهدای والامقام الگوبرداری کنیم و اين فرهنگ ها را به جامعه منتقل كنيم، تصریح کرد: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه است.

 

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه وبويراحمد یکی از مهمترین رويكردهاي مهم اردوهای راهیان‌نور و تشکیل كميته خادمان شهدا را ترويج ارزش ها، تفكرات شهداء و جبهه دانست و گفت:شهدا توسط خدا برای شهادت انتخاب شدند و خادمی شهدا به‌ معنای این است که شبیه شهدا شویم.

 

خادم شهداء بودن يك ارزش براي نسل كنوني است

بوعلي خادم شهداء بودن را يك ارزش براي نسل كنوني دانست و افزود: خادم شهداء بودن يك نام نيست بلكه يك ارزش معنوي است كه امروز بر دوش نسل كنوني گذشته شده است.

 

 

فرهنگ مان را نشانه گرفته اند

وي با بيان اينكه رزمندگان در زمان جنگ با ايثار خودشان راه را براي ما باز كردند و امروز وظيفه ماست كه از اين راه محافظت كنيم، گفت: امروز جنگ نرم دشمن بيشتر از همه فرهنگ ما و فرهنگ شهادت را نشانه گرفته است كه جوانان امروزي بايد با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت جامعه را از تيرهاي زهراگين دشمن محافظت كنند.

 

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه وبويراحمد با تأكيد بر اينكه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تفكر شيعي را در جهان گسترش داداند، ابراز كرد، چيزي كه رزمندگان در برهه دلهره آور جنگ تحميلي براي همه به يادگار گذاشتند چيزي نبود بجزء فرهنگ و تفكر شيعي كه همان ايثار و شهادت است.

 

سرداربوعلي تصريح كرد: امروز بايد بيشتر از همه فرهنگ ايثار، خاطره رزمند گان و دستاوردهاي اين عزيزان در جامعه گسترش يابد و اين فرهنگ با دست جوانان اين مرز بوم كه خود را خادم شهدا مي دانند ميسر خواهد شد.

 

خادم شهدا بودن هم نوعي ايثار است

وي ادامه داد: ممكن است كساني كه طعم سخت روزهاي جنگ را نچشيده باشند با اين فرهنگ كمي آشنا نباشند، اما خادم شهدا بودن هم نوعي فرهنگ شهادت را به ديگران مي آموزد.

 

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه وبويراحمد با بيان اينكه هشت سال دفاع مقدس پر از صحنه هاي دلهره آور و حتي عارفانه بود كه نيازمند ترويج در بين نسل كنوني است،گفت:چنانچه از فرهنگ ايثار شهادت و صحنه هاي جنگ و ايستادگي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل كنوني گفته شود آنها قدردان اين انقلاب خواهند بود.

 

سردار بوعلي با بيان اينكه صحنه هاي دفاع مقدس و نثار هزاران جوان از اين مرز و بوم براي دفاع از مملكت رسالتي عظيم را بر دوش مسئولان گذاشته است، ابراز كرد: امروز بايد قدم هاي بلند تري را در راستاي ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت و صحنه هاي دفاع مقدس در جامعه برداريم.

 

انتهاي پيام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک