آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 17:44   |   کد مطلب: 2986
معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید بهمئی گفت: مشکلات شهرستان بهمئی زیاد است و جایی برای پرداختن به سیاسی کاری نیست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی افزود: لازمه آرامش در جامعه ما همدلی و همزبانی است.

 

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد و می طلبد در این برهه از زمان حکم مقام معظم رهبری که به عنوان شعار سال انتخاب نمودند به عنوان یک اصل مورد توجه واقع  شود.

 

محمدی تصریح کرد:توجه به اصل وحدت و انسجام برای رسیدن به امنیت ،آرامش در جامعه و رسیدن به توسعه و پیشرفت لازم و ضروری است.

 

وی افزود:باید به این نکته توجه کنیم که در کشور ما مجموعه ای به نام شیعه علوی با یک اساسنامه واحد زندگی می کنند که مبانی تمام تصمیم گیری ها،تیم سازی و مبانی فعالیت ها و شیوه های حکومت داری ما  باید بر اساس همین مرامنامه باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نماینده مردم شهرستان بهمئی در مجلس و فرماندار سابق بهمئی که جهت پیگیری مشکلات این شهرستان نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر می کنم و از آقای دلشاد که فرصت کنونی خدمت به مردم بهمئی در کسوت فرمانداری را از دست داد، می خواهم که با توجه ویژه به محرومیت زدایی شهرستان بهمئی در سازمان برنامه و بودجه استان جبران کند.

 

محمدی تاکید کرد:درِ فرمانداری بهمئی برای دادخواهی تمامی اقشار و جریان های بهمئی باز است و گوش آقای رحمانی برای شندین مطالبات مردم بهمئی آماده شنیدن است؛ چنان مشکلات و نیازمندی شهرستان زیاد است که فرصتی برای پرداختن به سیاسی کاری وجود ندارد.

 

محمدی به اشاره به اهمیت خدمت به مردم به تعریف یک خاطره پرداخت و گفت:شخصی نزد مرحوم ابوترابی بود که ایشان فرمود "اسلام برای یک کلمه آمده است و آن یک کلمه خدمت به مردم است،در این موقع شخص دیگری از ایشان پرسید تا کجا باید خدمت کنیم؟فرمود:تا جایی که خاک شوی و مردم برای رسیدن به خواسته های مشروعشان بر رویت پا بگذارند" که این اصل نظام و  اسلام است.

 

 منبع:آوای ماغر

 انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک