آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 11:08   |   کد مطلب: 2980
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
فرهنگ بدحجابی و بدپوششی در استان افراد را تحت تاثیر قرار می دهد
مدیرکل فرهنگی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگ بدحجابی و بدپوششی در بین اقلیت خاصی در استان مشاهده می‌شود که ممکن است سایر افراد را تحت تاثیر قرار دهد و باید در این خصوص کار فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی در جلسه شورای عفاف و حجاب استان با بیان اینکه، حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است و در آیات الهی مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: اساس حفظ و تحکیم بنیان خانواده در جامعه رعایت حجاب و عفاف است.

 

وی بر ضرورت تعمیم بیش از پیش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: با توجه به مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌ها و راهکارهایی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تببین شده است.

 

میرمحمدی ادامه داد: وظایف مشخص وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و صدا و سیما در خصوص مسئله حجاب و عفاف از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده است.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ بدحجابی و بدپوششی در بین اقلیت خاصی در استان مشاهده می‌شود که ممکن است سایر افراد را تحت تاثیر قرار دهد و باید در این خصوص کار فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

 

میرمحمدی با بیان اینکه، وجود حتی یک مورد بدحجابی در استان مشکل ساز است، افزود: بعضی از جوانان ما تحت تاثیر فرهنگ‌های بیرونی و تبلیغاتی قرار می گیرند وهمین موضوع موجب بدحجابی می شود.

 

وی از عدم رعایت حجاب و عفاف گاها در تفرجگاه ‌ها انتقاد کرد و افزود: نیروی انتظامی بر تفرجگاه ‌ها و پارک‌ها نظارت بیشتری داشته باشد و با برخوردی محترمانه به این افراد تذکر لازم داده شود.

 

میرمحمدی همچنین نسبت به نظارت بیشتر بر سایت ها و رصد کردن آنها بعد از اخذ مجوز تاکید کرد.

 

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بر تدوین قوانینی برای مقابله و ممنوعیت ورود لباس های دست دوم خارجی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک