آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 16:58   |   کد مطلب: 2975
فرمانده انتظامی کهگیلویه خبر داد:
کاهش25درصدی وقوع سرقت در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه وقوع سرقت نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش‌ یافته است، افزود: کشف سرقت با توجه به میزان وقوع 20 درصد افزایش داشت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، جهان دیماز فرمانده انتظامی کهگیلویه از کاهش 44 درصدی نزاع دسته‌جمعی طی چهار ماه اخیر در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نزاع فردی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش‌ یافته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه در تشریح گزارشی از عملکرد یک ساله حوزه انتظامی کشف 47 کیلوگرم مواد مخدر را یادآور شد و گفت: درصد کشف مواد مخدر با افزایش 743 درصدی همراه بوده است.

دیماز با بیان اینکه وقوع سرقت نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش‌ یافته است، افزود: کشف سرقت با توجه به میزان وقوع 20 درصد افزایش داشت.

این مسئول حرکت رسانه را در شتاب‌بخشی کار پلیس موثر خواند و تصریح کرد: برخی از معضلات اجتماعی نیاز به ورود رسانه و اطلاع‌رسانی در این زمینه دارد.

دیماز عدم آگاهی نسبت به معضلات اجتماعی را باعث دامن‌گیر شدن خانواده‌ها به این آسیب‌ها دانست و گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان رشد و امنیت جامعه نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها دارند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه رویکرد پلیس در راستای تامین امنیت را مردم‌محور و پلیس اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: بر همین اساس تعداد زیادی پلیس افتخاری به کار گرفته شده است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک