آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 16:26   |   کد مطلب: 2972
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران به حرکت تبلیغاتی برخی روزنامه های زنجیره در راستای اهداف خاندان هاشمی اشاره کرد و گفت: تیتر ها و تحرکات برخی روزنامه های زنجیره ای، نشان از توطئه ای جدید می دهد که باید مراقب آنان بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، به اقتدار قوه قضاییه در برخورد با متخلفان و مفسدان اقتصادی و سیاسی از جمله مهدی هاشمی و رحیمی اشاره کرد و گفت: اجرای قانون برای تمامی متخلفان ومفسدان با هرگرایش و منصبی یکسان است.

 

عدالت لازمه حکومت اسلامی

وی با تقدیر از خدمات قوه قضاییه برای به دام انداختن آقازاده معروف و دستگیری آنان طبق قانون گفت: همانگونه که امام  راحل فرمودند ، عدالت خواهی و میل به عدالت الهی معنی واقعی حکومت اسلامی است که همه باید به آن واقف باشند.

 

 

جفای زیادی کردید

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران ادامه داد: برخی از همین دانه درشت هایی که امروز می کوشند به هرشکلی فرزند ان خود را بی گناه جلوه دهند در اویل انقلاب به خاطر وابستگی های سیاسی از فرصت های اقتصادی خود برای مال اندوزی استفاده کردند و به هر نحوی جفای بزرگ در حق مردم این انقلاب کردند.

 

وی دستگیری و به دام قانون افتادن برخی از دانه درشت ها از جمله کرباسچی در زمان اصلاحات و رحیمی در دوره کنونی را از مهمترین و بارزترین اقدامات قوه قضاییه در برهه کنونی دانست و افزود: امروز قوه قضاییه  طبق وظیفه ذاتی و شرعی خود را و بدون هر گونه گرایش سیاسی دست مفسدان اقتصادی و امنیتی را برای مردم برملا کرده است که جای تقدیر دارد.

 

رحیمی نفوذی خاندان هاشمی بود

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران  تصریح کرد: هرچند رحیمی خودش نفوذی هاشمی در دولت نهم و دهم بود، اما عملکرد قوه قضاییه در به دام انداختن مفسدان اقتصادی نشان از اقتدار آن و مبارزه بر هرگروه و شخصی را نشان میدهد.

 

خیانت تا کی

ثابتی به دستگیری آقازاده معروف و تبلیغات برخی رسانه های زنجیره ای برای بی گناه قرار دادن وی اشاره کرد و گفت: امروز خاندان هاشمی از هر دری می کوشد که مهدی هاشمی را از اتهامات وارد مبرا سازند که این موضوع نوعی خیانت به این نظام است.

 

یک سر هر موضوعی به این خاندان وابسته است

وی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است و نباید کسانی که مقام هایی در انقلاب دارند از مقام های خود سوء استفاده کنند و به نام این مقام ها به دنبال بی گناه جلوه دادن فرزندان مفسد خود باشند، ابراز کرد: مـتآسفانه  امروز هر مفسد اقتصادی و امنیتی که در دام قوه قضاییه می افتد یک سر آن به خاندان هاشمی وابسته است که می توان بابک زنجانی،رحیمی ، مرتضوی ،فائزه هاشمی و کرباسچی را از جمله آنان نام برد.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با انتقاد از حرف ها و سخنان هاشمی رفسنجانی  و متهم کردن حتی برخی از مردم جامعه گفت: امروز تاکتیک خاندان هاشمی رفسنجانی نشانه گرفتن اصل انقلاب است.

 

اساس انقلاب را نشانه گرفته اند؟

ثابتی به سخنان فتنه انگیر یکی از خاندان هاشمی در مورد زندان رفتن آقازاده معروف اشاره کرد ،افزود: توطئه جدید این خاندان این است که اساس انقلاب را با جمله ای فتنه برانگیز که انقلاب از اوین شروع می شود، آغاز کنند، که نشان از فتنه ای جدید در جامعه را می دهد.

 

فتنه را فراموش کرده اید؟

وی با بیان اینکه قوقه قضاییه باید با تمام قوت جلوی این یاوه گویی ها را بگیرد،گفت: مگر هنوز یاوه گویی های سخنان همسر همین آقا که در انتخابات 88گفت، اگر میرحسین رأی نیاورد به خیابانها بریزبد و آشوب کنید را از یاد برده ایم.

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با بیان اینکه حقایق و فتنه های این خاندان بر همه روشن است، بیان کرد: قوه قضاییه نباید اجازه دهد این خانواده به هرطریقی برای رسیدن به اهداف شوم خود اساس انقلاب و مردم را مورد هجمه قرار دهد و باید در برابر این یاوه گویی ها خط بطلانی بکشد.

 

درزندان هم به دنبال فتنه اند

ثابتی با اشاره به این موضوع که امروز آقازاده معروف حتی در زندان به دنبال توطئه است، گفت: باید دانست انقلاب اسلامی تا زمانی برای خاندان هاشمی مشروعیت دارد که از رانت های آنان جلوگیری نکند و در برابر خلافهای آنان ناایستد، در غیر این صورت این انقلاب برای آنان معنا و مفهومی ندارد.

 

پاسخگو باشید؟!

وی بابیان اینکه زمانی که قانون و انقلاب در برابر این خاندان ایستاد آنها بر علیه آن موضوع گرفته اند که نمونه بارز آن فتنه 88 بود،گفت:آقای هاشمی امروز باید پاسخگوی این همه خیانت ها از سوی فرزندانش به مردم باشد نه اینکه سکوت کند و با سخنانی که گاهاً مردم را مورد هجمه قرار میدهد، در پی بی گناهی فرزندش باشد.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران مبارزه قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی  و سیاسی را گامی جدیدی در راستای اجرای قانون دانست و افزود: گام نهایی قوه قضاییه باید برخورد قاطع با مفسدین سیاسی باشد، که نمونه بارز آن عفت مرعشی وفائزه هاشمی است.

 

فتنه ای پشت روزنامه های زنجیره است

ثابتی به حرکت تبلیغاتی برخی روزنامه های زنجیره در راستای اهداف خاندان هاشمی اشاره کرد و گفت: تیتر ها و تحرکات برخی روزنامه های زنجیره ای، نشان از توطئه ای جدید میدهد که باید مراقب آنان بود.

 

وی با بیان اینکه  برخی روزنامه های  زنجیره  ای درصدد بی گناه جلوه دادن اقدامات ضد ملی برخی از خاندان هاشمی هستند، گفت: باید گفت اینگونه سایت ها و روزنامه های از کجا تغذیه می شوند و چرا در برخی از خبرهای خود،اساس انقلاب را نشانه گرفته اند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران ادامه داد:مردم ایران اسلامی ، گروهها و تشکلات دانشجویی امروز طرفدار قانون هستند و بر اقتدار این قوه در برابر دانه درشت ها و آقازاده ها حمایت می کنند و نمی گذارند که اشخاص و دانه درشت ها به آرمان ها و اندیشه های امام و انقلاب صدمه وارد کند.

 

از آیت الله جنتی یاد بگیرید

ثابتی با بیان اینکه برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی عزت انقلاب را به جهانیان نشان خواهد داد، ابراز کرد: رئیس خاندان هاشمی باید از آیت الله احمد جنتی الگوه بگیرد که در برابر گناه پسرش ساکت ننشست وخود حکم فرزندش را امضاء کرد، نه اینکه با اتهام زدن به مردم در پی بی گناهی فرزندش بود.

 

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک