آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 11:03   |   کد مطلب: 2955
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
200 قبضه اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشگیری از وقوع جرایم خشن گفت: در دو ماه اخیر 200 قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز در سطح استان جمع آوری شده است .

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری استان در جمع ریش سفیدان و منتفذین محلی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: بازکردن گره کار مردم از طواف خانه کعبه بالاتر است زیرا با اصلاح جامعه زمینه ظهور جامعه اسلامی به معنای واقعی را فراهم می کند.

وی بیان کرد:ارتقاء جایگاه و آبروی افراد در گرو دعای مردم است، زیرا طاعات وعبادات ما به اندازه ای نیست که در پیش خدای متعال سربلند باشیم و هر چه داریم از حل مشکلات مردم و اصلاح میان آنهاست.

 مزارعی عنوان کرد: تأثیری که صلح و سازش در جامعه دارد از صدور حکم توسط دستگاه قضایی بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه اجازه ندهیم امنیت مردم خدشه دار شود، گفت: ریش سفیدان این موضوع را فراموش نکنند که پس از صلح و سازش، جنبه عمومی جرم همچنان بر قوت خود باقی است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به پیشگیری از وقوع جرایم خشن گفت: دردو ماه اخیر200 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز جمع آوری شده است و این روند در آینده ادامه دارد.

وی ابراز داشت: در بسیاری از مواقع اسلحه های دارای مجوز در اختیار افرادی قرار گرفته است که حق استفاده از اسلحه را نداشته و منجر به حوادث ناخوشایندی در استان شده است.

در ادامه این نشست صمیمی، حجت الاسلام ساجدی رئیس شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: : 6 هزار و 536  پرونده در سال گذشته قابل مصالحه بود که در شهرستان بویراحمد تنها 29 درصد این پرونده ها به مصالحه ختم شده است.

وی گفت: بالاترین آمار صلح و سازش مربوط به باشت بوده ، که حدود 62 درصد پرونده ها در این شهرستان به صلح و سازش منجرشده است، همچنین در جمع بندی نهایی پرونده های مصالحه سال گذشته، شهرستانهای یاسوج و گچساران در رده آخر قرار گرفتند.

انتهای پیام/200

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک