آخرین اخبار

20. مرداد 1394 - 11:09   |   کد مطلب: 2931
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمدبا تأکید بر این که رسانه ها و خبرنگاران باید اخبار خود را بدون جهت‌گیری سیاسی غلط منعکس کنند، گفت: رسالت خبرنگار این است که اخبار را بدون حب و بغض و به صورت صادقانه انعکاس دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،حجت‌الاسلام قاسم مقدم در نشست تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه مهم‌ترین خصیصه خبرنگاران، زیرکی است، اظهار کرد:خبرنگاران و اصحاب جمعی رسانه باید با همین زیرکی در راستای خدمت به مردم و جامعه عمل کنند.

 

بدون حب و بغض کار کنیم

وی با تأکید بر این موضوع که رسانه ها و خبرنگاران باید اخبار خود را بدون جهت‌گیری سیاسی غلط منعکس کند، بیان کرد: رسالت خبرنگار این است که اخبار را بدون حب و بغض و به صورت صادقانه انعکاس دهد.

 

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از اینکه در سال گذشته برخی از رسانه‌های استان بیشترین اتهامات و سیاه‌نمایی‌ها را نسبت به دانشگاه روا داشته‌اند، تصریح کرد: چرا باید کاری کنیم که در کشور همه بدی‌های ما را ببینند، در حالی که می‌توانیم نقاط قوت خود را بیشتر برجسته کنیم.

 

از کسانی که صادقانه خدمت می کنند خبر تهیه کنید

مقدم ادامه داد: کارهای بزرگی در دانشگاه‌های استان انجام شده و مسئولان فرهیخته‌ای در دانشگاه‌های ما مشغول به خدمت هستند که خبرنگاران می‌توانند از آنها نیز خبر و گزارش تهیه کنند نه اینکه فقط به دنبال تخریب باشیم.

 

نقد و انتقاد منصفانه را قبول داریم

وی با بیان اینکه مخالف نقد و انتقاد صادقانه نیستیم و انتقاد صادقانه می تواند چراغ راه مسئولان باشد، بیان کرد: لازم است که مسئولان دانشگاه‌های خود را بال و پر دهیم تا بتوانند به جوانان خدمت بیشتری کنندلذا باید سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) را در کار خبر به کار بگیریم.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک