آخرین اخبار

20. مرداد 1394 - 10:57   |   کد مطلب: 2930
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: هیچ گاه اجازه ورود احزاب سیاسی برای سیاسی بازی های غلط به دانشگاه را نمی دهم و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، دانشگاه باید سیاسی باشد ولی نباید ملعبه کارهای سیاسی برخی احزاب شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمودرضا رحیمی در نشست خبری با خبرنگاران  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی به تشییع شهدای غواص در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: شهداء پیام هایی دارند که باید به سیره آنها توجه کرد وآنها را در صدر کارهای خود قرار داد.

 

ایجاد جذب حداکثری

وی به قدرت رسانه و استفاده صحیح از آنها در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران نقاط قوت زیادی دارند، گفت: ایجاد مشارکت حداکثری یکی از کارکردهای بزرگ رسانه‌ها در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

رسانه های هم خلاء هایی دارند

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به این موضوع که رسانه ها خود نیز خلاء‌های دارند،ابراز کرد:یکی از اندک مشکلات رسانه ها این است که انسجام بخشی در سطوح ملی را آنچنان که باید و شاید گسترش نمی دهند.

 

رحیمی در ادامه با انتقاد از برخی رویکردهای رسانه‌ای در استان، گفت: باید عملکرد‌های رسانه‌ای ارتقاء بخشیده شود تا بتوانیم مشکلات استان خود را بهتر برطرف کنیم نه اینکه با ضد وخورد های سیاسی توسعه متوازن و رشد های علمی را از یاد ببریم.

 

سرحد و گرمسیری تا کی

وی با بیان اینکه سرحد و گرمسیری در برخی از رسانه ها مانعی برای توسعه استان است، ابراز کرد:تا هنگامی که این ساختارهای اجتماعی را تغییر ندهیم، مشکلات همچنان پابرجا است.

 

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: مشکل این است که بحث‌های منطقه‌ای و سردسیری و گرمسیری هنوز وجود دارد و این موضوع در رسانه‌ها نیز انعکاس داده می‌شود.

 

به جایگاه واقعی نرسیده ایم

رحیمی با تأکید بر این موضوع که کهگیلویه و بویراحمد متناسب با توانمندی‌های خود به جایگاه واقعی نرسیده و باید گفت، جایگاه استانمان متناسب با توانمان نیست،ابراز کرد: تا زمانی که این رویکردها کنار نگذاریم مشکلات کنونی را خواهیم داشت.

 

بیشتر به دنبال تخریبم تا تحلیل

وی با بیان اینکه که در استان به جای تقویت بیشتر به دنبال تخریب بوده‌ایم، افزود:یکی از موانع عدم توسعه یافتگی تخریب های نادعالانه است که در برخی از رسانه ها دیده می شود و باید گفت که چه بجای این همه تخریب تحلیل نمی کنیم.

 

تسلیم نمی شوم

رئیس دانشگاه یاسوج به سئوالی که آیا تسلیم گروههای سیاسی و ورود احزاب به بدنه دانشگاه خواهد شد، گفت: هیچ گاه اجازه ورود احزاب سیاسی برای سیاسی بازی های غلط به دانشگاه را نمی دهم و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، دانشگاه باید سیاسی باشد ولی نباید ملعبه کارهای سیاسی برخی احزاب شود.

 

خروج از سیاست زدگی

رحیمی بیان کرد: سیاست جدید دانشگاه یاسوج خروج از سیاست زدگی است و در این کار تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد و جوی آرام را برای دانشگاه به بار خواهیم آورد.

 

وی به همکاری این نهاد با رسانه برای توسعه و ترویج اندیشه های علمی اشاره داشت و افزود: هدف ما عبور از کمیت و رسیدن به کیفیت است و در این راه از تفکر و ایده رسانه به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد.

 

رئیس دانشگاه یاسوج رسیدن به سطح بالای افق علمی کشور و توسعه شتاب علمی در دانشگاه  را از وظایف مدیریت جدید این نهاد دانست و افزود: سعی خواهیم کرد برای رسیدن به افق علمی کشور، شتاب خوبی داشته باشیم.

 

دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
 
دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
دکتر رحیمی
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک