آخرین اخبار

20. مرداد 1394 - 10:55   |   کد مطلب: 2929
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهیدان تکیه‌گاه حیات معنوی و دینی ما هستند و با وجود این راست‌قامتان همیشه جاویدان تاریخ است که در برابر ظلم و جور و استکبار راست‌ قامت ایستاده‌ایم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در تشییع شهدای غواص و شهیدان کریمی و آذریان به جایگاه رفیع شهداء نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شهداء امروز ناظر بر افکار و رفتار ما هستند و اگر کوتاهی کنیم شرمنده آنان خواهیم بود.

 

شهیدان غواص پیامی آشکار دارند

وی ابراز کرد: این مملکت با عطر خوش شهیدان گمنام در سال‌های اخیر همواره خوشبو شده است و اگر امروز این شهیدان با دست بسته آمدند، پیامی دارد و آن پیام روشنی است.

 

آیت الله ملک حسینی

ایستاده ایم

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهیدان تکیه‌گاه حیات معنوی و دینی ما هستند و با وجود این راست‌قامتان همیشه جاویدان تاریخ است که در برابر ظلم و جور و استکبار راست‌ قامت ایستاده‌ایم.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه اظهارات خود، شعله‌ور شدن آتش انقلاب در برابر استکبار را به‌واسطه حضور معنوی شهیدان در جامعه ذکر کرد و تصریح کرد: شهدا نور جامعه هستند و به‌واسطه روشنایی آن‌ها در برابر جور و استکبار ایستاده‌ایم و قد علم کرده‌ایم.

 

شهیدان ناضرند

وی به سؤالی که شهدا همواره از ما دارند اشاره کرد و گفت: روح شهدا بر ما ناظر و حاضر است و دائم از ما می‌پرسند که برای اسلام و انقلاب چه کردید، آیا توانسته ایم اهداف و آرمانهای آنها را حفظ کنیم، آیا توانسته اسلامی که آنها برای آن خون داده اند را حفط کنیم ، آیا پایبند به آرمانها بوده ایم.

 

ملک حسینی ادامه داد: امروز مبارزه در راه خداوند مبارزه جنگ سخت، اسلحه و تیر نیست، بلکه مبارزه با نفس، بی حجابی و فسق است.

 

آیت الله ملک حسینی

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: اگر شهدا روزگاری در جنگ سخت در برابر دشمن ایستادند امروز ما وظیفه داریم که در جنگ نرم ایثار و استقامت به خرج دهیم چرا که جبهه‌ها تغییر کرده و در جنگی بزرگ با دشمن در عرصه فرهنگی قرار داریم

.

مرعوبین فناشدگان جنگ هستند

وی با بیان اینکه در کارزار با دشمن برخی فنا می‌شوند و برخی دیگر فدا می‌شوند، تصریح کرد: فناشدگان کسانی نیستند جزء مرعوبین در برابر دشمن و فدا شدگان هم شهیدان هستند که برای مقابله با دشمن جان خود را ایثار می‌کنند.

 

وی جبهه جدید دشمن را جبهه ای پر از فتنه و ریا در جامعه دانست و افزود: این جبهه با هجمه‌های شدید فرهنگی همراه است.

 

مادران شهداء می دانند

آیت الله ملک حسینی به خواب مادر شهید کریمی و پیام آمدن این سردار سرافراز اشاره کرد و افزود: این خواب نشان دهنده آن است که شهیدان زنده اند و ناظر با افکار ما هستند.

 

ملک حسینی به پیام مادر شهید برای رهبر معظم انقلاب و توجه آنان به بیانات معظم له اشاره کرد و گفت: اگر مادر شهیدی می گوید به رهبرم بگوید اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای کشور را نمی دهیم نشان دهنده قدرت فرهنگی است که در خانواده شهداأ وجود دارد که باید از آن الهام گرفت.

 

شهیدان بصیرت آورده اند

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان ابراز کرد: این پیام نشان دهنده ارتقاء سطح بصیرت بین المللی خانواده شهداء است که می دانند که رهبر عزیزمان چه می خواهد و خانواده شهداء چگونه پشتیبان ولایت و این مملکت هستند.

 

ملک حسینی به انرژی هسته ای و اقتدار ملت در برخوداری از این انرژی اشاره کرد و افزود: پیام مادران شهداء پیام ملت ایران است و این پیام نشان دهنده ماندن و ایستادن بر اصول و ایستادگی در برابر ظالم است.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک