آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 23:02   |   کد مطلب: 2912
مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس ديشموك گفت: به دلايلي از جمله مشكلات شخصي، بي‌رغبتي ورزشكاران و بي‌توجهي مردم و مسئولان مجبوريم از شركت در مسابقات ليگ برتر استان(سوپرليگ) انصراف بدهيم.

اقبال اكبري مدير عامل تيم فوتبال باشگاه فرهنگي ورزشي  پرسپوليس ديشموك دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد:  به دلايلي از جمله مشكلات شخصي، بي‌رغبتي ورزشكاران و بي‌توجهي مردم و مسئولان يك هفته مانده به شروع مسابقات،مجبوريم از شركت در مسابقات ليگ برتر استان (سوپرليگ) انصراف بدهيم.

 

وي تصريح كرد: با ارسال نامه‌اي به هئيت فوتبال ديشموك خواهان پذيرفتن انصرافي خود از اين مسابقات شديم.

وي افزود: با وجود اينكه حتي در روزهاي اخير با انجام تمرينات فشرده و ذقيق و با دعوت از تيم‌هاي شهري و يك تيم ليگ برتري استان كه در ليگ سه كشور بازي مي‌كرد، ديدار دوستانه برگزار كرديم كه در اين بازي فقط 50درصد بازيكنان حضور داشنتد، ضمن متوقف كردن اين تيم بزرگ حتي مي‌توانستيم با كمي دقت بيشتر اين تيم را شكست دهيم.

اين مسئول اضافه كرد: تيم پرسپوليس مدت سه سال است كه تاسيس شد و در اولين سال توانست مقام نايب قهرماني، سال دوم قهرماني ديشموك را كسب كند و در سال سوم قهرمان ليگ فوتبال يك استان شود و به مسابقات سوپر ليگ استان راه يابد.

 

وي با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 50 ميليون ريال هزينه صرف ورودي مسابقات، تهيه لباس،توپ و صدور كارت بازيكنان شد، تصريح كرد: در آستانه شروع مسابقات از ادامه راه معذوريم.

اكبري با بيان اينكه از مسئولان دل پر دارم، اظهار كرد: در اين مدت كه با پرداخت هزينه‌هايي از سوي خويش به منظور پيشرفت ورزش اين منطقه و همچنين مطرح شدن ورزش ديشموك در سطح اول استان و حتي كشور و پر كردن اوقات فراغت ورزشكاران فوتباليست و جلوگيري از منحرف شدن جوانان تمام تلاش خود را كردم ولي در اين مدت هيچ مسئولي از اين منطقه حتي فقط جهت ايجاد شوق و رغبت هيچ گونه توجهي از خود  نشان نداد.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

یکی نیست به آقای اکبری بگه این پولی که صرف ورودی و خرید لباس شد از شهرداری ورکن کرد، از جیب خوت چه دادی؟
تا می تونی به اسم شورا و شهرداری بدزدید و خرج کنید، مگه دردسرتون هست، از کجا آمد که به کجا بره
من ی پره شورا و شهرداری دیشموک این همه استخدامی غیر مجاز داره انجام پیشه و یکی نیست بررسی کند، خداکجایی؟
شورا شوهرداری دیشموک برای اینکه خرابکاری هاتون رو نشه باز هم به اکبری کمک مالی کنید، چرا که وگر نه شما را لو می دهد. پس نزاد از لیگ خداحافظی کند. بدزدید و بهش بدین
آقآی x میشه ایقد حرف الکی و من دراوردی نزنید شما دلت از چی پره امثال شما جلوی پیشرفت رو میگیرن به تو چه میدزده تو هم بدزد اگه راست میگی خودت کمک کن در ضمن املات خیلی ضعیفه شوهرداری نه شهرداری
چرا این همه خود زنی میکنند این دیشموکی ها به بنده خداها کمک کنید لطفا حسود نباشید

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک