آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 18:08   |   کد مطلب: 2900
در پی سهل انگاری مسئولان شهرستان کهگیلویه
تصادف و مرگ یک بانوی عابر سمغانی+ جزییات حادثه
در پی سهل انگاری مسئولان شهرستان کهگیلویه تصادف در جاده دهدشت سمغان اتفاق افتاد و یک بانوی عابر سمغانی جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،این حادثه در ساعت 20 جمعه شب روی داد و تنها مصدوم این حادثه را به اورژانس خاتم الانبیاء در شهردهدشت انتقال دادند و تلاش کادر درمانی وپزشکی تا ساعتی ادامه داشت اما نتیجه برای زنده ماندن این خانم دربر نداشت.

 

 

تنها جان باخته این تصادف زنی میان سال بوده که درپی عبوراز جاده ارتباطی چرام به دهدشت در روستای سغمان در پی برخورد با یکدستگاه خودروی سواری پراید بشدت مصدوم وبه نزدیک ترین مرکز درمانی در شهردهدشت انتقال داده شد.

 

 

درساعت پایانی جمعه شب 16 مردادماه این مصدوم دراورژانس خاتم الانبیاء شهردهدشت جان باخت و مراتب ازطریق کلانتری 12 شهردهدشت صورتجلسه تا مراحل قانونی آن طی گردد.

 

 

گفتنی است عبور جاده ارتباطی دوشهرستان چرام وکهگیلویه از روستای سمغان بصورت مداوم تاکنون قربانی گرفته است.

 

 

شاید بیشترین مقصر در این حادثه مسولانی هستند که وظیفه خود را به درستی انحام نداده اند.

 

جاده اصلی دهدشت چرام که از روستای سمغان می گذرد همواره محل و قوع تصادفات وحشتناک و شاهد جان باختن تعداد زیادی از مردم این منطقه بوده است.

 

 

جاده ای که فاقد هر گونه استانداردی است.

 

 

این جاده که نه سرعت گیر و نه روشنایی و نه دارای خط کشی است بارها قربانی گرفته است و بارها پایگاه خبری کهگیلویه و اهالی منطقه سمغان این موضوع را به مسئولان شهرستان کهگیلویه یادآوری کرده اند ولی متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

 

 

مسئولانی که در خواب غفلت به سر می برند و باید همچنان منتظر قربانی گرفتن این جاده باشیم.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک