آخرین اخبار

16. مرداد 1394 - 19:01   |   کد مطلب: 2884
امام جمعه یاسوج گفت: خبرنگاران سربازان فداکار میدان فرهنگی و روشنگران جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه به نقل از صبح زاگرس،حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج به 17 مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در قندهار افغانستان اشاره کرد و افزود: جامعه باید قدردان خبرنگاران فداکار و بی دعا باشند و خبرنگاران نیز وظیفه دارند اخبار را دقیق و شفاف به مردم انتقال دهند.

 

وی به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: باید جهاد علمی و فرهنگی همراه با یکدیگر باشد تا جامعه‌ای پویا داشته باشیم که این دو نوع جهاد تا حد قابل قبولی در جامعه رشد یافته است.

 

آمریکا حامی و ایجاد کننده گروهک های تروریستی است

 

حسینی سخنان تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا را بی اساس خواند و اظهار داشت : رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرده که ایران کشور تروریستی است و این در حالی است که خود این کشور حامی و ایجاد کننده گروهک‌های تروریستی مانند داعش، طالبان و القاعده بوده و از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: ما باید استکبار ستیز باشیم چون حمایت از مظلوم و مبارزه با مستکبران از اصول انقلاب ما است.

 

حسینی در ادامه خطاب به برخی مدیران خاطرنشان کرد: برخی مردم برای حل مشکلات خود به دلیل در دسترس نبودن مدیران به نماینده ولی‌فقیه، امام جمعه و استاندار مراجعه می‌کنند و ما مطالبات و مشکلات مردم را به این مدیران انتقال می‌دهیم و این موضوع هیچ دخالتی در کار مدیران نیست.

 

مدیران مردم را از انقلاب و نظام بد بین نکنند

وی گفت: مدیران مردم را از انقلاب و نظام بد بین نکنند و با خوش رویی کار مراجعه کنندگان را انجام دهند.

 

امام جمعه یاسوج به شهادت امام صادق (ع) و رییس مذهب شیعه اشاره کرد و تاکید کرد: که ائمه ما نور واحد هستند و ما وظیفه داریم در سالروز شهادت این امام بزرگ مراسم عزاداری برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ش/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک