آخرین اخبار

16. مرداد 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 2879
هاشمی رفسنجانی که در ماه های اخیر خیلی ها را از تیغ انتقاد و تمسخر یک طرفه خود گذرانده این بار روستائیان را با لحنی تحقیرآمیز خطاب قرار داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از  صبح تفت، اخیرا هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک نشریه حرف های عجیبی زده است، وی که در ماه های اخیر خیلی ها را از تیغ انتقاد و تمسخر یک طرفه خود گذرانده این بار روستائیان را با لحنی تحقیرآمیز خطاب قرار داد.

ناراحتی هاشمی در صحبت هایش آنچنان عیان است که وی در پاسخ به این سئوال که اخیراً برخی گفتند که عده‌ای به دنبال آن هستند تا امام را آن‌گونه که می‌خواهند نشان دهند و این روزها کنایه‌های متعددی در مورد خاطرات شما از امام از سوی آقای مصباح و جریان منتسب به ایشان ادامه دارد. واکنش شما دراین‌باره چیست؟

اگر بناست کسانی امام را بشناسند، آن‌هایی هستند که لحظات حساس را خدمت امام بودند. از لحظه‌هایی که امام کارشان را شروع کردند و تا آخرین لحظه که از دنیا رفتند، جزو امنای امام بودند. اعتمادی که امام در تاریخ خودشان به ما داشتند به کمتر کسی داشتند. این‌هایی هم که چنین حرف‌هایی می‌زنند، یک ادعاست و بی‌دلیل می‌گویند. ما می‌خواهیم امام را همان‌گونه که هستند، بشناسانیم. اصلاً افتخارمان این است که امام را درک کردیم. آن‌هایی که درک نکردند و می‌گفتند که جواب این خون‌ها را چه کسی می‌دهد و مبارزه حرام است، باید فکری بکنند.

او در پاسخ به اینکه آیا شما این‌ها را انقلابی می‌دانید؟ نیز می گوید: «فرق می‌کنند. بعضی‌هایشان انقلابی بودند و وقتی‌که سختگیری‌های حکومت زیاد شد، دیگر ادامه ندادند. بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.»

 

این اظهارات سخیف باعث شد تا موجی از اعتراضات با راه افتادن کمپین «من روستایی ام» در فضای مجازی ایجاد شود، جمعی از مردم روستاهای شهرستان تفت نیز با پیوستن به این کمپین اعتراض خود را اعلام کرده اند.

 


دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک