آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 19:25   |   کد مطلب: 2875
مسئول ورزش و جوانان ديشموك گفت: هيئت فوتبال ديشموك در شهرستان به عنوان بهترين هئيت فوتبال كهگيلويه معرفي گرديد.

عبدالرضا مرادي جو مسئول ورزش و جوانان ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با بيان اينكه مسابقات فوتبال  لیگ شهر ديشموك با شركت 8 تيم  آغاز شد، تصريح كرد: هيئت فوتبال ديشموك در شهرستان به عنوان بهترين هئيت فوتبال كهگيلويه معرفي گرديد.

 

اين مسئول، هيئت فوتبال ديشموك را برترين هيئت ورزشي ديشموك عنوان كرد و گفت: اين هيئت در شهرستان به عنوان بهترين هئيت فوتبال كهگيلويه معرفي گرديد.

 

 

وی با اشاره به قرعه کشی این مسابقات در روز  گذشته، اظهار کردبا حضور مدیران باشگاه‌های این بخش در محل سالن جلسات هیات فوتبال ضمن شرح آئین نامه این رقابتها ، مديران باشگاه ها را به رعايت اخلاق، ادب و احترام همديگر دعوت كرد.

 

وي با تاکید بر برنامه ریزی بلندمدت برای بازگشت به دوران اوج فوتبال این بخش، افزود:پشتوانه‌سازی باشگاهها از طریق استعدادیابی و آموزش صحیح آنها لازم است و هیئت نیز برای حفظ استعدادها و حقوق مربیان آنها از هیچ تلاشی بر طبق قوانین کوتاهی نمی کند.

 

مسئول ورزش و جوانان ديشموك  با اشاره به لزوم رشد چند بعدی بازیکنان تاکید کرد: باشگاه های فوتبال علاوه بر آموزش های فنی، محوریت اخلاق و نظم را باید مدنظر داشته باشند تا در سن جوانی و بزرگسالی شاهد فوتبالی زیبا و کم حاشیه باشیم.

 

وی با اشاره به آماده سازی زمین چمن ورزشگاه آزادي ديشموك گفت: با اقدامات اصلاحی انجام شده مانند فراهم نمودن كت ذخيره، آبياري تحت فشار و راه‌اندازي سرويس بهداشتي برای برگزاری مسابقات آماده است ولی همانطور که قبلا از مسئولان درخواست شده است برای ارتقا سطح فوتبال ديشموك و شرکت آبرومندانه تيم پرسپوليس در سوپر جام استان و استقلال ديشموك   در لیگ استان نیازمند همكاري و همياري مسئولان هستيم.

 

مرادي از باشگاه‌هاي، شاهين، سپاهان، سايپا، فولاد، نصر، پاسارگاد، زاگرس و تراكتور به عنوان تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ فوتبال شهري ديشموك نام برد.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک