آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 18:50   |   کد مطلب: 2874
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
متولیان امر روستاییان را به سمت طرح های اقتصادی درآمد زا سوق دهند
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرا نشدن طرح های درآمد زا در روستاها موجب خالی شدن این مناطق از سکنه خواهد شد، گفت : متولیان امر تلاش کنند روستاییان را به سمت اجرای طرح های اقتصادی درآمدزا سوق دهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، غلامرضا تاج گردون در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات کانال های آب، طرح هادی و راههای روستاهای باشت افزود: دولت با برنامه ریزی صحیح تاکنون در زمینه حمایت از روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان گام های موثری برداشته است.

 

نماینده  گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاها در توسعه اقتصادی کشوری نقش مهمی دارند گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاهای کشور دارد و این مهم در بودجه امسال مشهود است.

 

این مسئول با بیان اینکه  توسعه روستاهای شهرستان باشت نیازمند یک برنامه ریزی قوی و منسجم است ابراز کرد: توسعه اقتصادی روستاها یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید است.

 

تاج گردون گفت: در دولت یازدهم پروژه های مهمی در زمینه توسعه روستاها اجرا شد که قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

 

وی توجه به زیرساخت ها در حوزه راه روستایی را از دیگر نیازهای باشت اعلام کرد گفت: پس از بازدید و بررسی راههای روستایی این شهرستان اعتبارات ویژه ای برای رفع این مشکلات اختصاص خواهد یافت.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات طرح های هادی روستاها یکی از برنامه های در دست اجرای این شهرستان است.

 

گفتنی است در این سفر، فدایی مدیرکل راه و شهرسازی، نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن استان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند و مسئولان از پروژه های عمرانی  روستاهای کلگه امیرشیخی، سرابیز، گروس، برغون، منصورآباد، سعادت آباد، کته، شوش سفلی و علیا، ده کند، لیراب، چالموره، چاه تلخ، کوشک ظفری، تلخاب بیدک، بهره عنا و برخی از پروژه های عمرانی شهر باشت بازدید کردند.

منبع: پایگاه خبری باشت نیوز

انتهای پیام/ک/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک