آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 2780
شهردار دهدشت گفت: پلمپ کردن چاه دلاور دهدشت از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه خلاف قانون است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، جواد تخشا شهردار دهدشت در جمع خبرنگاران با ببان اینکه پلمپ کردن چاه دلاور دهدشت از سوی اداره میراث فرهنگی کهگیلویه خلاف قانون است گفت: پلمپ هر مکانی باید با اجازه دستگاه های قضایی صورت گیرد که در خصوص پلمپ شدن چاه دلاور دهدشت هیچ گونه دستور قضایی صادر نشده است.

 

وی با بیان اینکه شهرداری حق شکایت از اداره میراث فرهنگی به خاطر این موضوع را دارد افزود: شهرداری دهدشت به علت به وجود نیامدن تنش در شهرستان اقدام به شکایت نکرده است.

 

تخشا تخلفات وارده به شهرداری دهدشت در خصوص برداشت غیر قانونی از چاه دلاور از سوی سیاوش زمان رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه را رد کرد و ادامه داد: اگرمدرک یا مستنداتی مبنی بر تخلف نیروهای شهرداری وجود دارد آنها را ارائه دهند و گرنه تمام این حرفا واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: هر کس از نیروهای شهرداری اگر در بحث چاه دلاور دهدشت تخلفی کرده باشد با آن مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

 

شهردار دهدشت با بیان اینکه این چاه نزدیک به 30 سال در اختیار شهرداری دهدشت بوده است گفت:در حال حاضر این مکان پلمپ شده است و ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

 

وی گفت: هیچ مدرکی مبنی بر تخلف شهرداری در برداشت غیر قانونی از چاه دلاور دهدشت ارائه نشده است و بنابراین تخلفی وجود نداشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه چند روز قبل رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه، چاه دلاور شهر دهدشت راپلمپ کرد و علت این کار را تخلف شهرداری دهدشت در برداشت غیر قانونی آب از چاه دلاور بیان کرد.

 

حال یاید دید که اداره میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه در این خصوص چه پاسخی خواهد داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک