آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 2768
امام جمعه یاسوج گفت: اتخاذ تصمیم در مورد توافق هسته ای یک امر ملی است و هیچ جناح سیاسی حق ندارد این توافق را به نفع خود مصادره کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توافق هسته‌ای و لزوم ایجاد وحدت در جامعه تأکید کرد: سردمداران کشور های غربی بخصوص آمریکا مداوم تهدید می کنند و از گزینه های روی میز می گویند ولی باید بداند مردم شهید پرور، ولایتمدار و غیرتمند ایران هیچ گاه از این تهدیدها نمی ترسند و زیر بار زور نخواهند رفت.

 

حسینی به مناسبت‌های هفته آینده اشاره کرد وگفت : استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد استانی ولایتمدار، مهمان نواز، نوع دوست و دارای پیشینه فرهنگی غنی است که بخاطر طبیعت خوب و مناظر زیبا همه ساله میزبان مهمانانی از سراسر کشور است.

 

مردم کهگیلویه و بویراحمد از گردشگرانی که به استان سفر می کنند به خوبی استقبال کنند

 

وی بیان کرد: لازم است طوری با گردشگران رفتار کنیم که پییشنه تاریخی این استان زیر سوال نرود و گردشگران با آسایش و اعتماد خاطر از استان ما دیدن کنند.

 

 مصرف بی رویه آب خلاف شرع است

 

امام جمعه یاسوج در مورد مصرف بی رویه انرژی بخصوص آب در استان تذکر داد و تصریح کرد: اصراف و مصرف بی رویه خلاف شرع است.

 

حسینی ابراز داشت: مسئولان دلسوز و زحمت کش نظام سربازانی هستند که برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و اگر مسئولی کار خوبی انجام دهد باید از آن قدردانی شود.

 

وی به سالروز شهادت شیخ فضل نوری در هفته ی آینده اشاره کرد و اظهار داشت: شیخ فضل الله نوری به جرم حمایت از مشروطه مشروعه به دار آویخته شد.

 

امام جمعه یاسوج روز ورزش هایی پهلوانی و زورخانه ای را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت وافزود: همه ورزشکاران باید از مولای متقیان الگو بگیرند و با ورزش اخلاق و مردانگی را همراه کنند.

 

 حسینی با بیان این که افراد پرهیزگار و متقی بنا به فرموده حضرت امام علی (ع) سه خصلت دارند، عنوان کرد: اخلاص در عمل یکی از علامت‌های متقیان است چون هر کار و عمل زمانی ارزش دارد که با اخلاص و بدون ریا صورت گیرد.

 

وی داشتن آرزوهای کوتاه و قدرشناسی را از دیگر ویژگی های افراد پرهیزگار دانست و افزود: انسان پرهیزگار و متقی قدر فرصت‌ها و لحظه‌هایی را که خداوند در اختیار او قرار داده است به خوبی می‌داند و از این فرصت ها نهایت استفاده را می برد.

 

حسینی مهمترین اصل اعمال انسان را نیت دانست و تاکید کرد: تمام اعمال انسان ها بر اساس نیت فرد حساب می شوند و تنها اعمالی که نیت الهی دارد پذیرفته خواهند شد.

 

وی به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اعمال انسان در دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: به گفته امام علی(ع) دنیا مزرعه آخرت است و انسان ها نتیجه اعمال نیک خود را در جهان آخرت خواهند دید.

انتهای پیام/ش/200

 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک