آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 16:02   |   کد مطلب: 2761
امام جمعه دیشموک با بیان این که دو قطبی شدن کشور از مهم‌ترین اهداف آمریکا است، گفت: اتحاد مردم با خدعه دشمن در مذاکرات هسته‌ای از بین نمی‌رود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک اظهار کرد: عنوان نام همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری در سال 94 حاکی از تدبیر رهبری بود.

وی در ادامه گفت: از مهم‌ترین مسائل داخلی که در این دو هفته اخیر در مورد آن زیاد صحبت شد مباحث مربوط به موضوع هسته‌ای است و اظهارنظرهای متفاوتی در مورد تفاهمی که صورت گرفته وجود دارد که البته تفاهمی که معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظارش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: توافق هسته‌ای به هر حال یک نقطه عطفی است که اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند و در مرحله اجرا دست از شیطنت بردارد و قطعنامه‌ای که شورای امنیت تصویب کند منافاتی با منافع ملی ما و خطوط قرمز ما نداشته باشد امیدی هست که این مناقشه برای همیشه و بعد از 12 سال تمام شود.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: چنین انتظاری از طرف مقابل وجود ندارد و شورای امنیت و دیگر نهادهای بین‌المللی باید از هوشیاری بسیار بالایی در خصوص این توافق برخوردار باشند.

وی بیان کرد: مسئولان  3 ماه فرصت دارند که این جزئیات توافق را بالا و پایین کنند و به طور کامل بسنجند و در مورد آن دیدگاه‌های کارشناسی شده ارائه بدهند.

وی گفت: با توجه به اینکه هیچ عجله‌ای در رد یا قبولی توافق برای کشور ما وجود ندارد تیم هسته‌ای باید از این فرصت 3 ماهه استفاده بهینه کند.

محمودی‌اصل افزود: با توجه به این‌که این توافق هنوز به سرانجام کامل نرسیده باید از هرگونه ذوق‌زدگی یا ناامیدی بپرهیزیم و صبر داشته باشیم.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری در روز عید سعید فطر عنوان کرد: مجلس و کارشناسان شورای عالی امنیت ملی باید در خصوص توافق به دست آمده بررسی‌های کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار دهند و نقدها باید همراه با متانت باشد و اگر کسی بخواهد نقد یا انتقادی کند نباید نقد وی اهانت باشد.

محمودی‌اصل متذکر شد: از مهم‌ترین توصیه‌های رهبری در روز عید فطر این بود که دو قطبی کردن جامعه باعث خوشحالی دشمنان خواهد شد.

وی افزود: عنوان سال همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری از زیرکی و باهوشی رهبر نسبت به مذاکرات هسته‌ای بود.

امام جمعه دیشموک دو قطبی کردن کشور را از مهم‌ترین اهداف آمریکا دانست و گفت: با توجه به اتحاد مردم هیچ گونه دو دستگی در کشور به وجود نخواهد آمد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک