آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 15:50   |   کد مطلب: 2760
امام جمعه موقت دهدشت ترویج مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را راه نجات از معضل بیکاری در شهرستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید عبدالطملب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت از بیکاری به معضل اساسی در جامعه نام برد و اظهار داشت: نبود فرصت شغلی مناسب و تعیبر پشت میز نشینی از کار بسیاری از جوانان تحصیل کرده را دچار این معضل کرده است.

امام جمعه موقت دهدشت با بیان این‌که قبل از ورود به هر کاری باید نسبت به آن آشنایی و پیش زمینه وجود داشته باشد افزود: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

خطیب موقت جمعه دهدشت سالروز گرامیداشت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و روز مهارت را یادآور شد و گفت: جوانان به سمت فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند تا برای شغل آینده تخصص لازم را کسب کنند.

معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش را در ترویج فرهنگ اشتغال موثر دانست و تاکید کرد: تغییر نگرش افراد به کار کردن از این طریق انجام شود.

وی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به راهی به سوی توسعه کارآفرینی و کسب کار نام برد و گفت: فقدان مهارت عامل بیکاری و عدم ایجاد اشتغال پایدار است.

تقوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالگرد انقلاب مشروطیت این انقلاب را از حوادث مهم تاریخ ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: با این وجود هنوز آن طور که باید به خوبی شناخته شده نیست.

وی با بیان این‌که حادثه مشروطیت را علمای بزرگ به وجود آوردند و تاریخ مشروطیت را روشنفکران غرب زده نوشتند نقش علما در این باره را اثربخش خواند و تصریح کرد: مردم علمای اسلام و مراجع را پناهگاه خوبی برای مبارزه با استعمار می‌دیدند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک