آخرین اخبار

7. مرداد 1394 - 19:55   |   کد مطلب: 2732
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران استان گردشگری را به عنوان اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف وضعیت پارک جنگلی یاسوج با بیان اینکه این پارک یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف گردشگری در این نقطه از شهر یاسوج می‌تواند آینده این شهر را تحت‌الشعاع قرار دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرار است این نقطه شهر یاسوج برای استفاده عموم به کار گرفته شود و دستگاه‌هایی که با ورود افراد به این نقطه جلوگیری کنند برخورد شود.

وی اضافه کرد: نگاه مسئولان استان به گردشگری و همچنین ظرفیت پارک جنگلی یاسوج نگاه ویژه‌ای است و در همین خصوص هم تلاش کردیم هر مسئول کشوری که به استان سفر می‌کنند را در خصوص پارک جنگلی یاسوج حساس کنیم.

این مسئول به تلاش‌های دستگاه‌های آب و برق و راه و شهرسازی برای ایجاد برخی زیرساخت‌های این پارک اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و خدمات ارزنده دستگاه‌ها، قرار بود این طرح توسط شهرداری یاسوج اجرا شود که تاکنون در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه رویکرد و اولویت استان در برنامه آمایش بحث گردشگری است، افزود: گردشگری محور توسعه استان در کشور مطرح شده و در طرح آمایش بیشترین امتیاز هم به این موضوع اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با طرح این سوال که آیا در ذهن مدیران استان این حساسیت ایجاد شده که گردشگری اولویت توسعه است، بیان کرد: گردشگری به پیشرفت اقتصاد، ایجاد اشتغال، رونق صنعت، حمل و نقل و پیشرفت در جوامع شهری و روستایی کمک می‌کند و باید این رویکرد در مدیران استان ایجاد شود که نسبت به این موضوع توجه و از خود گذشتگی کنند و فراتر از دستگاه‌های خود پای کار باشند.

وی با بیان اینکه به دستور استاندار استان کارگروه برای تشکیل شرکت‌ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تشکیل شده، عنوان کرد: نتایج این کارگروه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و یا کارگروه گردشگری ارائه می‌شود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک