آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 15:32   |   کد مطلب: 273
رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک:
جهش علمی کشور را مدیون انقلاب هستیم
رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک با تبریک گرامیداشت دهه فجر در سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت:رشد علمی کشور در سال 2013 به 15 برابر متوسط رشد علمی جهانی رسید که این جهش علمی را مدیون انفلاب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک عصر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری آوای ماغر ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب ،اظهار کرد:قبل از انقلاب دانشگاه های کشور محدود به چند کلان شهر بودند و تحصیلات عالی برای هر شخصی به راحتی امکان پذیر نبود.

 

سید سجاد موسوی مطهر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور ایران ،شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه کمی و کیفی دانشگاه ها هستیم ،به طوری که اکنون در شهرهای کوچک کشور دانشگاه داریم و شرایط ادامه تحصیل نیز برای هر ایرانی به خصوص دانشجویان مناطق محروم  فراهم شده است.

 

موسوی مطهر افزود:رشد کمی دانشگاه ها بعد از انقلاب باعث شد که زیر بنای اصلی توسعه علمی کشور فراهم شود .

 

وی تصریح کرد:از نظر کیفی و کاربردی کردن علوم دانشگاهی، بنا به گزارش آمارهای بین المللی در سال 2013 تا 2014 ،نرخ رشد علمی ایران 15 برابر متوسط رشد علمی جهان بود که این جهش علمی را مدیون انقلاب هستیم .

 

این مسئول خاطرنشان کرد:از لحاظ اهمیت دادن به دانشگاه و دانشجویان ، امام خمینی(ره) دانشگاه را  مبدا همه تحولات دانستند و در جای دیگر فرمودند:اگر دانشگاه اصلاح شود ،جامعه اصلاح می شود .

 

موسوی مطهر ادامه داد: مسئولان ما با تاسی از فرمایشات امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری ،دانشگاه ها را به سمت اسلامی شدن سوق دادند که در این زمینه گامهای بزرگی برداشته شد و موفق شدیم منابع درسی دانشگاه ها را با منابع اسلامی انطباق دهیم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک با تبریک مجدد سی و ششمین بهار انقلاب گفت: برای استقبال از دهه فجر امسال تزئین محیطی دانشگاه و نصب یک سیستم صوتی مناسب جهت برگزاری برنامه های فرهنگی را داشتیم.

 

موسوی مطهر افزود: یک نمایشگاه عکس با موضوع شهدا و انقلاب داریم که در دهه فجر برگزار می شود.

 

وی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور شهر لیکک در سال 86 تاسیس شد که به لطف پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی الان در ساختمان دو طبقه اختصاصی  ، با پذیرش داشنجو در 7 رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی در خدمت جامعه علمی شهرستان و استان هستیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک