آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 15:16   |   کد مطلب: 272
امام جمعه شهر دیشموک، آغاز دهه فجر و آغاز سی وهفتمین بهار انقلاب اسلامی راپدیده انفجاری تشریح کرد وگفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی ( عج) می باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر دیشموک، آغاز دهه فجر و آغاز سی وهفتمین بهار انقلاب اسلامی را  پدیده انفجاری تشریح کرد وگفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی ( عج) می باشد.

 

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: بدون شک یکی از شیرین ترین وماندگارترین خاطرات ما ایرانیان لحظه ورود امام وپیاده شدن امام از هواپیما یی که از پاریس به تهران آمد .

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران فقط مخصوص ایران نیست بلکه گفت انقلاب اسلامی کشورها وامت اسلام، انفجار نور در عالم بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با انقلابی که به وجود آورد، تاریکی ها و جهالت ها را برداشت ، جامعه ما را نورافشانی از فرهنگ اسلامی کرد .

 

امام جمعه دیشموک گفت: دهه فجر ایامی است که  مسئولان بایدراه وروش انقلاب امام خمینی (ره) وهدف از بوجود آوردن این انقلاب را برای این نسل و نسل های بعد از انقلاب تبیین کرد.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، ظلم وفساد را از بین برد اظهارکرد: ما هیچ وقت کاپیتولاسیون را از یاد نمی بریم ،امام خمینی (ره)  با بوجود آوردن انقلاب اسلامی، فرهنگ غربی که در جامعه حاکم شده بوداز بین برد وفرهنگ اصیل اسلام را جایگزین فرهنگ های غربی نمود .

 

این مسئول اذعان کرد: بوجود آمدن انقلاب اسلامی سبب شد که ما از زیر فرقه کشورهای غربی خارج شویم و به بیگانگان وابسته نباشیم،

 

وی تشریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب عظیم، قدرت بزرگ و قدرت جهانی در عرصه های مختلف قد علم می کند وحرف برای گفتن دارد .

 

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: باید مواظب تهاجم فرهنگی دشمن باشیم که از طریق جنگ نرم  سعی و تلاش در بیراهه کردن جوانان ما دارد اما نمی داند که به فضل الهی مردم هوشیار ما با دشمن شناسی و با وجود علاقه ای عجیب که نسبت به اسلام، قرآن، اهل بیت انقلاب و ارزشهای اسلامی دارند هیچگاه دشمن به خواسته خود نمی رسد.

 

امام جمعه دیشموک تاکید کرد: مسئولان  و مردم باید خود را مدیون انقلاب، مجاهدت ها، مدیون قطره قطره خون شهداء وخانواده های شهدا بدانیم و در این زمینه هوشیار باشیم واز انقلاب محافظت نماییم .

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک