آخرین اخبار

6. مرداد 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 2718
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به خبر ( نوسانات برق مردم طیبی و بهمئی کهگیلویه را عذاب می دهد) به پایگاه خبری کهگیلویه جوابیه فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به خبر ( نوسانات برق مردم طیبی و بهمئی کهگیلویه را عذاب می دهد) به پایگاه خبری کهگیلویه جوابیه فرستاد.

 

این جوایبه را در زیر بخوانید:

سردبیر محترم پایگاه خبری کهگیلویه 

با سلام ،
       احتراماً ، پیرو انتشار گزارشی در روزهای 31 تیرماه و یکم مرداد 94 ، مبنی بر لزوم نوسانات و افت ولتاژ در بخش دیشموک کهگیلویه سبب سوختن لوازم خانگی، وضعیت بحرانی و ضرر وزیان 600 میلیون ریالی به آب و فاضلاب شهری شده است، به استحضارمیرساندکه جهت تنویرافکارعمومی ذکرنکات ذیل ضروری به نظرمی رسد.

 

1- نوسانات برق در شبکه برقرسانی به طول 600 کیلومتر با وجود سختی ها و مشکلات فراوان در مسیر طبیعی و این نوسانات در تمام شبکه های برقی با توجه به هوایی بودن شبکه مرسوم و مربوط به بخش دیشموک تنها نیست.

 

2- هیچگونه افت ولتاژی در شبکه های برقرسانی بخش دیشموک گزارش نشده و در ابتدای سالجاری با نصب دو دستگاه اتوترانس این مشکل برای همیشه رفع شده است. اتفاقاً لازم به ذکر است که بعد از نصب اتوترانس افزایش ولتاژ گزارش شد که کارشناسان برق تب ترانس را از 5 به 3 کاهش دادند.

 

3- پمپ آب شرکت آب و فاضلاب شهری می بایست از سیستم حفاظتی برخوردار باشد که در صورت وجود این سیستم در هنگام نوسانات برقی امکان سوختن آن وجود ندارد و بارها به مسئولین محترم آن شرکت در این ارتباطتذکر داده شده است.

 

4- به دست اندرکاران آن پایگاه محترم خبری پیشنهاد می شود از انتشار تیترهایی که سبب ضربه زدن به وحدت مردم خوب استانمان و همچنین تشویش اذهان عمومی مانند (نوسانات برق مردم طیبی و بهمئی کهگیلویه را عذاب  می دهد ) خودداری فرمایند.

 

5- پیشنهادمی شود قبل از انتشار چنین اخبار و گزارش هایی برای اطلاع رسانی مناسب بامدیران ومسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان تماس گرفته تا پاسخ های مطلوب ارائه گردد.

 

           هوشنگ بهرامی

          مدیر روابط عمومی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک