آخرین اخبار

6. مرداد 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 2713
رئیس شرکت مخابرات شهرستان دنا از نصب و راه اندازی دستگاه های اینترنت تری جی در این شهرستان خبرداد و گفت: به زودی شهروندان می توانند از اینترنت پرسرعت نسل سوم(3 جی) در سی سخت استفاده کنند.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، جاوید جهانگیری به سرعت پایین و مشکلات اینترنتی در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود شهرستان دنا ،بعد از یاسوج دومین شهرستان استان است که دستگاه های اینترنت تری جی در آن نصب و راه اندازی می شود.

 

وی تصریح کرد: اولویت نصب تجهیزات 3جی با مناطق شهری است و در حال حاضر قصد داریم دو دستگاه آن را در شهر سی سخت نصب و راه اندازی کنیم.

 

جهانگیری ابراز داشت:شرکت مخابرات دنا با داشتن 2000 مشترک اینترنت مخابرات و 600 مشترک شرکت آسیاتک در حال ارائه خدمات اینترنتی است که با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت قصد ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی را داریم.

 

رئیس شرکت مخابرات دنا عنوان کرد:در مرحله اول از پنج دکل شهر سی سخت دو دکل موجود در قلعه مرکزی و محله سیل بند به سیستم 3 جی مجهز خواهند شد و دستگاههای نصب شده مشابه نمونه هایی است که در سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 جهانگیری ادامه داد :مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات و یا شماره گیری 9990 نسبت به تنظیمات تلفن همراه خود و استفاده از خدمات نسل جدید ارتباطات در شهرستان بهره مند شوند.

 

رئیس شرکت مخابرات دنا علت کاهش سرعت اینترنت در شهرستان دنا را متاثر از مشکلات اینترنتی در سراسر استان عنوان کرد و ادامه داد :شرکت مخابرات قصد دارد با افزایش پهنای باند فضا را برای استفاده تعداد بیشتری از متقاضیان فراهم آورد.

 

این مقام مسئول با ابراز امیدواری از حل مشکل سرعت اینترنت در آینده ای نزدیک خاطر نشان کرد: احتمال برگرداندن حجم و زمان تلف شده مشتریان در این ایامی که با مشکلات اینترنتی مواجه بودیم وجود دارد و منتظر تصمیمات شرکت مخابرات استان در این زمینه هستیم.

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام /200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک