آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 22:35   |   کد مطلب: 2699
مدیر کمیته امداد کهگیلویه:
جمع آوری 455 میلیون ریال صدقه در کهگیلویه
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه از جمع‌آوری ۴۵۵ میلیون ریال صدقه در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،امرالله فروزنده مدیر کمیته امداد کهگیلویه عصر امروز در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: بیش از 455 میلیون ریال صدقه در یک ماه گذشته در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه بابیان اینکه صدقه دادن از سنت‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) است،گفت: صدقه دادن از بهترین مستحبات و سبب افزایش رزق و روزی می‌شود.

وی بابیان اینکه صندوق‌های بزرگ در محل‌های پر تردد،چهار راه‎ها، مسیر‌های ورودی  و خروجی شهرها وروستاها  و میادین شهر برای جمع آوری صنادیق مردم نصب شده است،عنوان کرد:‌ در طول سال جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طرق طرح‌های مختلف همیان مولا،مفتاح‌الجنه،روز جهانی قدس،طرح رحمت،طرح کوثر،جشن رمضان وعید سعید فطر برنامه‌ریزی و جمع‌آوری و به دست نیازمندان می‌رسد.

فروزنده بابیان اینکه اکنون بیش از 19 هزار صندوق در شهرستان کهگیلویه وجود دارد،تصریح کرد: فرهنگ انفاق و نوعدوستی در بین مردم کهگیلویه نهادینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه بابیان اینکه این مبالغ پس از جمع‌آوری به دست ایتام و نیازمندان می‌رسد،اظهار داشت: علاقه انسان به مال و منال  دنیوی منشأ فسادهای فراوانی است  پس هر گاه با دادن صدقه بتواند این علاقه‌ها را از خود دور یا سلب کند سبب رسیدن به کمالات معنوی و اجر اخروی است.

وی بابیان اینکه خداوند پاداش عظیمی را برای صدقه دهنده قرار داده است،عنوان کرد: صدقه دادن سبب دور بودن از بلایای آسمانی،کمک به همنوع،آرامش روحی،از بین بردن فقر و تقویت روحیه همدلی و مهربانی در جامعه می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک