آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 18:46   |   کد مطلب: 2664
شهردار دهدشت خبر داد:
تولید روزانه 60 تن زباله در دهدشت
شهردار دهدشت با بیان اینکه روزانه 60 تن زباله در شهر دهدشت تولید می‌شود،گفت: این 60 تن زباله به وسیله 4 دستگاه از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،جواد تخشا شهردار دهدشت عصر امروز در نشست کمیته پسماند شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه روزانه 60 تن زباله در شهر دهدشت تولید می‌شود گفت: سرانه استاندارد تولید زباله در کشور 1.5 کیلو است و در شهر دهدشت 2 کیلو است.

وی بابیان اینکه زباله‌های شهر دهدشت  به صورت سنتی  جمع‌آوری می‌شود، عنوان کرد: مشکلات لایه‌روبی و نظافت جداول با به کارگیری بخش خصوصی به زودی حل می‌شود.

تخشا بابیان اینکه 38 نفر در سطح شهر دهدشت وظیفه نظافت و لایه روبی جداول و شهر دهدشت را بر عهده دارند،افزود: براساس استاندارد باید به ازای هر هزار نفر یک کارگر وظیفه نظافت را بر عهده داشته باشد که با جمعیت 60 هزار نفری این شهر باید 60 کارگر در این زمینه مشغول به فعالیت باشند.

شهردار دهدشت بابیان اینکه طرح جامع مدیریت پسماند در کهگیلویه وجود ندارد، اظهار داشت: باید ابتدا مطالعات این طرح انجام و بعد کاربردی شود.

وی با اشاره به واگذاری مسئولیت کشتارگاه به پیمانکار جدید از چهاردهم تیرماه امسال نسبت به رفع بخشی از مشکلات در کوتاه‌مدت قول مساعد داد و گفت: تا پایان هفته، نسبت به دفع سپتیک فاضلاب و برخی نیازهای اولیه اقدام خواهد شد.

تخشا تصریح کرد: برای رفع مشکلات اساسی کشتارگاه، در حال حاضر نه بودجه کافی و نه مکان مشخصی جهت انتقال وجود دارد.

وی بابیان اینکه کاشت درختان سازگار می‌تواند تا حدودی از بوی تعفن جلوگیری کند،گفت: برای رفع مشکل کشتارگاه دهدشت باید فاضلاب راه‌اندازی شود یا به صورت سبتیک مشکل برطرف شود.

دیدگاه‌ها

دم شهردارگرم بالاخره ی امار بالا تو تولید داره... ازماست ک برماست برا شهردار متاسفم...
از تمام تلاش های شهردار خوب و خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر تخشا متشکریم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک