آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 10:50   |   کد مطلب: 2631
یکی از رهبران انصار‌الله تأکید کرد: فرودگاه عدن در چند ساعت گذشته در سیطره انصارالله و ارتش یمن قرار دارد و تمامی اخبار منتقل شده از رسانه‌های وابسته به سعودی کذب محض است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، «سید حسین الحوثی» یکی از رهبران انصارالله گفت که فرودگاه عدن در چند ساعت گذشته در سیطره ی انصارالله و ارتش یمن قرار دارد و تمامی اخبار منتقل شده از رسانه های وابسته به سعودی کذب محض است.

وی در ادامه گفت: بعد از شکست‌های سنگین آل سعود در عدن، عربستان به دنبال جنگ روانی و تضیعف روحیه رزمندگان اقدام به نشر اکاذیب می‌کند.

الحوثی گفت : تصاویر منتشر شده در شبکه‌ها که هواپیمای C130 سعودی را در فرودگاه عدن نمایش می‌دهد،متعلق به عدن نیست و تصویر دستکاری شده است.

عضو جنبش انصارالله می‌گوید: حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی آل سعود و هم پیمانان عربش تاکنون نتوانسته است عدن را اشغال کند.

تلفات عوامل تروریستی طی روزهای گذشته از 700 نفر بیشتر شده و نزدیک به 200 نفر توسط نیروهای مردمی، ارتش و انصارالله به اسارت درآمده‌اند.

طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر سقوط فرودگاه و شهر عدن توسط نیروهای وابسته به منصور هادی منتشر شده است و رسانه‌های وابسته به عربستان نیز تصاویر فرود چندین فروند هواپیمای باری به فرودگاه عدن را پخش کرده‌اند که کاملاً ساختگی بوده است.

واقعیت این است که عملیات نظامی عربستان و نیروهای منصور هادی در عدن شکست خورده و بقایای نیروهای این رژیم در حال فرار از شهر عدن هستند. در این عملیات تلفات زیادی به نیروهای عربستانی وارد شده بسیاری از افسران کشورهای عربی از جمله امارات محتده عربی نیز کشته شده‌اند.

نیروهای وابسته به منصور هادی اینترنت شهر عدن را قطع کرده‌اند تا اخبار واقعی و تصاویر از جنگ و تحولات این شهر استراتژیک منتشر نشود. 

انتهای پیام

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک