آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 14:04   |   کد مطلب: 2620
نوسانات شديد و قطعي مكرر برق در ديشموك علاوه بر سوختن پمپ منبع آب ديشموك و ضرر بيش از 600 ميليون ريالي به اين اداره، منجر به سوختن لوازم خانگي مردم ديشموك هم شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نوسانات شديد و قطعي مكرر برق در ديشموك علاوه بر سوختن پمپ منبع آب، قطعي چند روزه آب شهر ديشموك و ضرر بيش از 600 ميليون ريالي به اداره آب و فاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه، منجر به سوختن لوازم خانگي مردم ديشموك هم شد و وضعيت بحراني را به‌وجود آورده است.

 

قطعي لحظه به لحظه برق در دو بخش ديشموك وقلعه‌رئيسي در روزهاي اخير به حدي زياد است كه در شب گذشته در كمتر از يك دقيقه چند بار قطع و وصل شده و بعد از چند دقيق‌هاي خاموشي دوباره وصل شد.
 

با وجود اينكه در ماه‌هاي گذشته از طرف مسئولان شهرستاني و استاني پايداري برق ديشموك و قلعه رئيسي اعلام شد ولي اين امر فقط در مدت كوتاهي برقرار بود و در روزهاي اخير نوسانات، افت ولتاژ و خاموشي لحظه به لحظه برق، مردم بخش‌هاي قلعه‌رئيسي و ديشموك را به ستوه آورده است.

 

مردم كوي حسين آباد شهر ديشموك در گفتو با خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه اظهار كردند: به دليل نوسانات و افت ولتاژ برق، لوازم خانگي‌مان از جمله تلويزيون، يخچال، لامپ‌ها و كولرهاي‌مان سوخته است.

 

آنها در اين زمنيه اضافه كردند: ما در مدت طولاني است از اين وضعيت در عذاب هستيم و به هر مسئولي هم مراجعه مي‌كنيم پاسخگو نيست.

 

گفتني است مردم با حضور در دفتري خبري كهگيلويه در ديشموك و در تماس‌هاي مكرر از ما خواستند تا اين موضع را براي آنها پيگيري كنيم.

 

"پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه" از استاندار محترم خواهشمند است فكري اساسي به حال وضعيت برق ديشموك و قلعه رئيسي كند كه بدجوري دارد مردم را اذيت مي‌كند.

انتهاي پيام: و/آ

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک