آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 2619
رئیس ثبت احوال کهگیلویه:
ازدواج در بهبهان، طلاق در کهگیلویه!
رئیس ثبت احوال کهگیلویه گفت: در سه ماهه نخست امسال 115 مورد طلاق در کهگیلویه ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،عیسی جوادی‌مهر رئیس ثبت احوال کهگیلویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از اینکه افرادی که محل سکونت و حکم طلاق آنها در شهرستان بهبهان است و طلاق خود را در دفاتر ثبت طلاق دهدشت ثبت می‌کنند، عنوان کرد: این عامل سبب افزایش آمار ثبت شده طلاق در شهرستان کهگیلویه است.

رئیس ثبت‌احوال کهگیلویه آمار واقعه طلاق در سه ماهه مشابه سال گذشته را 61 مورد خواند و افزود: در بررسی‌های انجام شده تعداد بسیاری از این طلاق‌ها مربوط به شهرستان بهبهان بوده که در دفاتر طلاق شهرستان به ثبت رسیده است.

وی بابیان اینکه در سه ماهه گذشته 574 مورد ولادت به ثبت رسیده است،گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 13 درصدی داشته است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در مدت مذکور 608 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

رئیس ثبت احوال کهگیلویه اظهار داشت: در سه ماهه گذشته 108 مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی 8 درصد کاهش داشته است.

 

جوادی صدور شناسنامه مکانیزه، ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و دفتر آرشیو اسناد را از جمله اقدامات مهم  اداره ثبت احوال برشمرد و تصریح کرد: در سه ماهه گذشته یک هزار و 604 مورد شناسنامه مکانیزه ثبت شده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک