آخرین اخبار

31. تير 1394 - 15:50   |   کد مطلب: 2588
نماینده مردم کهکیلویه در مجلس اسلامی با بیان اینکه هر روز بر مشکل بیکاری افزوده می‌شود، گفت: دولت وظیفه دارد قبل از اینکه این مشکل به بحران تبدیل شود فکری برای آن بکند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه هر روز بر مشکل بیکاری افزوده می‌شود، گفت: دولت وظیفه دارد قبل از اینکه این مشکل به بحران تبدیل شود فکری برای آن بکند.

سیدمحمدعلی بزرگواری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از زحمات تیم مذاکره کننده هسته‌ای و تشکر ویژه از رهنمودها و ارشادهای مقام معظم رهبری و مقاومت ملت رشید ایران، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده ها و نمایندگان مردم در خانه ملت بیکاری جوانان تحصیلکرده است که امروز شاهدیم در هر خانواده‌ای از یک تا 7 نفر دختر و پسر تحصیلکرده بیکار وجود دارد .

وی با بیان اینکه روز به روز بر این معضل افزوده می‌شود ، تصریح کرد : می‌توان گفت یکی از بزرگترین معضلات پیش روی نظام اسلامی همین جوانان تحصیلکرده بیکار هستند که دولت وظیفه دارد قبل از اینکه این مشکل تبدیل به یک بحران تبدیل شود چاره اندیشی کند چون ایجاد اشتغال وظیفه دولت است.

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس اسلامی در تذکر دیگری با استناد به اصل 67 قانون اساسی، اظهار داشت: بر اساس سوگندی که در برابر خدا یاد کرده‌ایم و وجدان خود وظیفه داریم که از حقوق ملت در تمام زمینه‌ها دفاع کنیم.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه امروز شاهدیم که هر روز بر افزایش قیمت‌ها افزوده می‌شود و بیشترین فشار اقتصادی بر اقشار محروم جامعه وارد می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی از دولتمردان ما که بوی فقر و نداری را استشمام نکرده‌اند از این افزایش قیمت‌ها استقبال می‌کنند، سوال ملت از ما این است که در برابر این مرفهین بی‌درد چه جوابی داریم که به ملت رشید و مقاوم ایران ارائه دهیم.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک