آخرین اخبار

31. تير 1394 - 15:03   |   کد مطلب: 2587
رئيس آب وفاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه گفت: بر اثر نوسانات شديد برق در ديشموك، اداره آب و فاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه بيش از ششصد ميليون‌ريال زيان ديده است.

نادر صفاري رئيس آب وفاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه عصر امروز در گفت‌و گو با  خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد: بر اثر نوسانات شديد برق در ديشموك، اداره آب و فاضلاب شهري شهرستان كهگيلويه بيش از ششصد ميليون‌ريال زيان ديده است.

 

وي از مسئولان توزيع نيروي برق خواهش كرد تا فكري به حال نوسانات موجود برق كند و مشكلات ناشي از افت ولتاژ و قطعي مكرر برق جلوگيري كنند تا با سوختن پمپ و قطعي آب در اين شهر روبرو نشويم و انشاء‌الله ما هم در چنين مواردي شرمنده مردم در اين منطقه نباشيم.

 

اين مسئول گفت: در كمتر از سه هفته گذشته قبل هم به دليل اينك يك الكترو پمپ دچار سوختگي شده،  قريب به 600 ميليون‌ريال هزينه براي اداره آبفاي شهري در برداشت.

 

صفاري بيان كرد: بر هزينه‌هايي كه شركت آب و فاضلاب ناشي از نوسانات برق متحمل شد، نارضايتي مردم به علت قطعي آب را هم به دنبال داشت.

 

گفتني است در ابتداي تيرماه 94 هم آب شهر ديشموك بيش از پنج روز قطع بود كه مردم متحمل سختي‌هاي زيادي ناشي از نبود آب شدند.

 

"پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه"وضعيت قطعي آب ديشموك را لحظه به لحضه براي شهروندان پيگيري مي‌كند و نتيجه را به اطلاع مخاطبان اين پايگاه خبري مي‌رساند.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک