آخرین اخبار

27. تير 1394 - 16:50   |   کد مطلب: 2531
مسافران تعطیلات عید فطر در شهر یاسوج از کمبود سرویس بهداشتی در پارک‌ها و فضاهای این شهر گلایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،پیش از ظهر امروز معاون شهردار یاسوج، مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرماندار بویراحمد و تنی چند از مسئولان شهرداری یاسوج از پارک‌ها و فضاهای سبز شهر یاسوج بازدید و در جریان کمبودها و مشکلات مسافرین قرار گرفتند.

 

بر این اساس، همزمان با تعطیلات چند روز اخیر خیل عظیمی از مسافران و گردشگران از مناطق جنوبی کشور و همچنین استان‌های همجوار همچون فارس و اصفهان به شهر یاسوج به دلیل گرمای کم‌سابقه امسال پناه آورده‌اند.

 

آنچه که قابل ذکر است، بسیاری از مسافران و گردشگران تنها از یک موضوع گلایه دارند که آن هم معضل همیشگی شهر یاسوج و کمبود سرویس‌های بهداشتی در فضاها و اماکنی است که گردشگران و مسافران در این مکان‌ها اقامت دارند.

 

در همین زمینه تنی چند از مسافران با شنیدن حضور مسئولان و خبرنگاران به شدت از کمبود سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها انتقاد کردند و معتقد بودند هنوز پس از چند سال که چنین مشکلی وجود داشته و مسافران بارها آن را گوشزد کرده‌اند، مسئولان تدبیری برای رفع این مشکل نیندیشیده‌اند.

 

معاون فرماندار بویراحمد در این زمینه با تأکید بر اینکه باید هر ساله وضعیت بهتر از گذشته باشد، اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف پیشرفت خوبی برای ارتقای کیفیت‌ها در خدمات‌رسانی به مسافران داشته‌ایم که متأسفانه در خصوص افزایش سرویس‌های بهداشتی کمتر کاری انجام داده‌ایم.

 

شاهرخ کناری گفت: مسئولان شهرداری و گردشگری باید یک بار برای همیشه این معضل و کمبود اساسی را در پارک‌های شهر یاسوج برطرف کنند.

 

وی افزود: این موضوع یکی از مصوبات کارگروه گردشگری در فرمانداری شهرستان بویراحمد بوده و انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل که چندان وقت‌گیر نبوده و هزینه زیادی هم ندارد، تلاش کنند.

 

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تأیید نظر مسافران و البته خبرنگاران که از تداوم چنین رویه‌ای گلایه‌مند بودند، قول مساعد داد تا از محل اعتبارات ماده 180 برای افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی کمک‌ کند.

 

معاون شهردار یاسوج هم در این خصوص با بیان اینکه امسال و همزمان با تعطیلات عید فطر تعداد 6 تانکر سیار در محل پارک‌های یاسوج برای آبرسانی به مردم مستقر کرده‌ایم، افزود: همه نیروها و پرسنل شهرداری از شهردار گرفته تا کارگران و مأموران به صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران آماده خدمت هستند.

 

ضرغام خلقی‌پور افزود: در خصوص چشمه‌های بهداشتی هم تلاش ما بر این است تا با اختصاص بودجه‌ای در حد 300 میلیون تومان این مشکل را در پارک‌های شهر یاسوج برطرف کنیم.

 

به گزارش فارس، در این بازدید مسافرین همچنین از گرانی قالب‌های یخ معترض بودند، چراکه معتقد بودند یک قالب یخ به نرخ 13 هزار تومان نیز فروخته شده است، در حالی که هر قالب یخ در ورودی کارخانه به نرخ 3 هزار و 500 تومان خریداری می‌شود.

 

برخی دیگر از مسافرین از نبود جایگاه‌هایی برای شارژ تلفن‌های همراه خود انتقاد داشتند و البته نبود مکان بازی برای کودکان در پارک‌های شهر یاسوج یکی دیگر از خواسته‌ها مسافران بود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک