آخرین اخبار

23. تير 1394 - 14:21   |   کد مطلب: 2464
خانوده ای در روستای دشت مازه وقتی از خواب بیدار شدند با جای خالی فرزند جوان و20ساله خانواده بنام "ه-م" روبرو شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، طبق آمارهای رسمی و به اعتقاد کارشناسان ایران درآستانه بحران آب به سرمی برد و طی سال‌های آینده تامین آب به یکی از بزرگ ترین چالش‌های کشوردربسیاری ازاستان‌ها، شهرها ومناطق تبدیل خواهد شد.

 صبح امروز خانوده ای در روستای دشت مازه  وقتی از خواب بیدار شدند با جای خالی فرزند جوان و20ساله خانواده بنام "ه-م" روبرو شدند.

یکی از اهالی روستای دشت مازه درگفتگو با خبرنگار ما میگوید : چون با برادر خود درچاهی که برای مصرف آب شرب حفر نموده بودند روز قبل کارمیکردند برادرش پس از گشتن احتمال میدهد که وی به داخل چاه رفته باشد.

براساس این گزارش وقتی وی به درون چاه آب که عمق آن بیشتر از بیست مترمیباشد میرود با جسم بی جان برادر خود روبرو میشود.

این فرد روستایی احتمال میدهد متوفی صبح زود که بیدار شده بعلت خنک بودن هوا برای شروع بکار وحفاری رفته باشد درچاه دچارخفگی شده باشد.

یک منبع آگاه در اورژانس خاتم الانبیاء شهردهدشت گفت: وقتی که وی را به این مرکز درمانی انتقال داده بودند متاسفانه هیچگونه علائم حیاتی دربدن وی وجود نداشت.

به گزارش راک نیوز با توجه به نامعلوم بودن علت مرگ احتمال دارد پرونده وی برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی ارجاع که در آن صورت بعلت نبود سالن تشریح در شهرستان کهگیلویه بایستی جسد وی به شهر یاسوج درمرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد که درفاصله ای بالغ بر 260کیلومتر واقع شده است انتقال داده شود.

ایران ازنظرجغرافیایی دربخش نیمه خشک و خشک جهان قرارگرفته به شکلی که میانگین بارش درایران حدود ۲۵۰ میلیمتراست درحالی که میانگین جهانی حدود ۸۵۰ میلیمتراست که بیش ازسه برابر میران بارش در ایران است.

انتها:/

منبع: راك نيوز

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک