آخرین اخبار

23. تير 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 2459
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
اهتمام ویژه سپاه فتح برای محرویت‌زدایی از روستاها
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه در نظام جمهوری اسلامی خادم محرومین هستیم از اهتمام ویژه سپاه فتح برای محرویت‌زدایی از روستاهای این استان سخن به میان آورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در جمع مسئولان استانی به تشریح فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

بوعلی گفت: همکاری متقابل مسئولان استانی و بسیج می‌تواند حرکت خوب و رو به جلو برای از بین بردن محرومیت تاریخی و کهنه استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 گروه دانشجویی در قالب اردوهای جهادی برای رفع محرومیت در مناطق محروم استان پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این گروه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و طبق اولویت با اجرای کارهای جهادی و اقتصادی در روستای تعریف شده استان فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه برخورداری از ظرفیت‌های برون‌استانی در پیشبرد اهداف محوله بسیج برای رفع محرومیت از روستاهای محروم استان را یکی دیگر از رویکردهای جدید سپاه فتح استان دانست و افزود: در این طرح که برای اولین‌بار به صورت پایلوت در استان اجرا خواهد شد، بسیج سازندگی استان با استفاده از اعتبارات کشوری طرح‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را اجرا خواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توجه به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا را یکی از اهداف مهم و اساسی بسیج برای توسعه اقتصاد داخلی بسیج دانست و افزود: امیدواریم با اجرای این‌گونه کارها بتوانیم توسعه اقتصادی زود‌بازده و بومی را در استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/82009/ک20

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک