آخرین اخبار

22. تير 1394 - 16:00   |   کد مطلب: 2448
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت قانونی مدارس فوتبال استقلال دهدشت و استقلال دیشموک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدپرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از مدارس فوتبال شهر یاسوج و پی‌گیری روند کار و تمرینات مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سطح استان و حتی کشور برخی مدارس فوتبال غیرقانونی هستند و ما با آن‌ها برخورد لازم را خواهیم کرد، اظهار کرد: مردم هم باید خودشان در خصوص فرستادن فرزندان به مدارس فوتبال هوشیاری به خرج دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه در هر کاری باید استانداردهای لازم را مدنظر قرار داد، افزود: مدارس فوتبال غیرقانونی استانداردهای لازم را برای آموزش نوجوانان نداشته و بسیاری از مسائل را رعایت نمی‌کنند.

وی هرگونه فعالیت مدارس فوتبال را تنها هنگامی قانونی دانست که زیر نظر هیئت فوتبال و با مجوز آن فعالیت کنند و در همین زمینه افزود: در سال‌های گذشته حتی نمونه‌هایی از مشکلات اخلاقی در مدارس غیرقانونی فوتبال وجود داشت که در سال‌های اخیر به شدت با این موضوع برخورد شد.

موسوی گفت: خوشبختانه در همه شهرستان‌های استان مدارس فوتبال دایر هستند و مردم می‌توانند فرزندان خود را بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به این گونه مدارس بفرستند.

این مسئول در همین خصوص گفت: در شهر یاسوج مدارس فوتبال ایرانیان، سپاهان، پرسپولیس جوان، مرصاد، برق و فولاد به عنوان مدارس قانونی مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در شهرستان گچساران نیز مدارس فوتبال سپاهان، ایرانیان، استقلال، شاهین و تاک‌اسپار فعالیت قانونی دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان از فعالیت قانونی مدارس فوتبال استقلال دهدشت و استقلال دیشموک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

موسوی افزود: در شهرستان لنده مدارس فوتبال ستارگان لنده، در باشت مدرسه فوتبال ایران فردا، در شهرستان دنا مدارس فوتبال ستارگان دنا، دنا گستر و ستارگان پاتاوه فعالیت دارند.

این مسئول گفت: همچنین در شهرستان چرام مدرسه فوتبال آینده و در شهرستان بهمئی مدرسه فوتبال پرستو به صورت قانونی و مجوزدار فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2571//و/آ

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک