آخرین اخبار

21. تير 1394 - 17:15   |   کد مطلب: 2434
فرماندار کهگیلویه با اشاره به کاهش اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی 900 میلیون ریال به ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،علی پوزش فرماندار کهگیلویه ظهر امروز در نشست کارگروه گلزارهای شهدای شهرستان که در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شده بود، با اشاره به کاهش اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی 900 میلیون ریال به ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه شهدا جان و مال خود را در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها فدا کردند،گفت: اگر  ما اکنون می‌توانیم در برابر دشمن به خوبی مقاومت داشته باشیم به برکت جان فشانی آن مردان عرصه ایثار است.

وی آسایش و آرامش حاکم بر جامعه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: دستگاه ها هنگام اجرای پروژه های عمرانی موظف به ساماندهی گلزار شهدا هستند.

 

پوزش با بیان اینکه گلزارهای در مسیر پروژه‌های فعال از محل اعتبارات تجهیز کارگاه یا سایر بخش‌های آن پروژه ساماندهی می‌شوند، خواستار همکاری ادارات خدمات‌رسان در تامین آب، برق و جاده گلزارهای شهدا شد.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه شهرداری های شهرهای دهدشت و سوق قطعه زمینی را تحت عنوان قطعه ایثارگران به بنیاد شهید تحویل دادند خواستار تحویل زمین از سوی شهر داری‌های دیشموک و قلع رئیسی به بنیاد شهید در این راستا شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک