آخرین اخبار

10. بهمن 1393 - 21:28   |   کد مطلب: 242
با حضور مسئولان شهرستان بهمئی صورت گرفت
اعزام 450 دانش آموزشهرستان بهمئی به مناطق عملیاتی جنوب
نخستین کاروان راهیان نور متشکل از 450 دانش آموز دختر شهرستان بهمئی با حضور مسئولان شهری راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نخستین گروه از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان بهمئی به تعداد 450 نفر، امروز عازم دیدار از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.

 

 

حجت الله دلشاد فرماندار شهرستان بهمئی، در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در محل سپاه پاسداران این شهر در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه  حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است گفت: این نخستین گروه از دانش آموزان مدارس دخترانه بهمئی می باشند که در سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

 

وی، بر گسترش  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و از دانش آموزان خواست، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند.

 

وی همچنین گفت: شرکت کنندگان در این کاروان که از واحدهای مختلف آموزشی شهرستان بهمئی می باشند در مدت 3 روز، ضمن دیدار از مناطق عملیاتی ، در برنامه های فرهنگی ، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت می کنند.

 

این کاروان شامل 450 نفر دانش آموز دختر می باشد که در قالب یک کاروان به وسیله 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام گردید.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک