آخرین اخبار

19. تير 1394 - 15:20   |   کد مطلب: 2395
امام جمعه ديشموك گفت: مگر می‌شود صحنه قتل و عام کودکان فلسطیني را دید و ساکت نشست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هدایت محمودی‌اصل امام جمعه دیشموک ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، اظهار کرد: مگر می‌شود صحنه قتل و عام کودکان فلسطیني را دید و ساکت نشست.

 

وي افزود:  یکی از برنامه‌ها و دیدگاه‌های امام راحل این بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید.

 

وی افزود: در یک زمانی می‌رفت که روز قدس به فراموشی سپرده شود ولی حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری روز جهانی قدس موجب شد تا همه چیز بر اسرائیل خیلی سخت و نگران کننده بگذرد.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک تصریح کرد: روز جهانی قدس، روزی که فلسطین به بعد جهانی تبدیل گردید، باعث شد اسرائیل به خواسته نامشروع خود نرسد و امام (ره) هم فرمود: باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

 

امام جمعه دیشموک بیان کرد: وظیفه ما در دین اسلام دفاع از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین و مقابله با اسرائیل ظالم و ستم‌کار است.

 

امام جمعه دیشموک بیان داشت: حمایت‌ها و برگزاری باشکوه چنین راهپیمایی‌هایی در سراسر کشور و دنیا، قوت قلبی برای مردم فلسطین است.

 

وی گفت: به حکم قرآن و دستور این کتاب مقدس، وظیفه کشورهای اسلامی این  است که فلسطین را از چنگ اسرائیل ظالم در بیاوریم.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه، اگر وحدت و اتحاد و انسجام در بین مسلمانان به حکم قرآن بیشتر بود، اسرائیل تا الان نابود بود، خاطرنشان کرد:ما به وحدت و همدلی همدیگر نیاز داریم تا جلوی اختلافات گرفته و دشمنان اسلام را نابود کنیم.

 

وی در ادامه به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: رواج بی‌حجابی مقدمه‌ای است برای رواج بی‌بندوباری که مساله عفاف و حجاب در بین زنان و مردم باید بیشتر اهمیت داده شود.

 

محمودی‌اصل گفت: دشمنان اسلام دارند در فرهنگ ما دخالت‌هایی ایجاد می‌کنند که می‌خواهند حجاب را از بین زنان ما بگیرند که لازم است جلوی این پدیده شوم گرفته شود.

 

حجت‌الاسلام محمودي اصل در پايان با اشاره به اينكه در ساعات آخر مذاكرات هسته‌اي قرار داريم، تصريح كرد: در ساعات آخر مذاكرات نظر آنها بر عليه ايران ارائه شد و آنها دبه كردند ولي لازم است اين نكته را عرض كنم كه آمريكا  بيش از ما نياز به اين مذاكرات دارد ولي غرور و خوي استكباري آنها نمي تواند با واقعيت كنار بيايد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک