آخرین اخبار

18. تير 1394 - 15:46   |   کد مطلب: 2382
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی قشرهای مختلف مردم این استان را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا ، غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  روز پنجشنبه در آستانه فرار رسیدن روز جهانی قدس با صدور پیام و گفت و گو با خبرنگاران ضمن دغوت مردم به حضور در این راهپیمایی شکوهمند به اهمیت روزجهانی قدس اشاره کردند.

 

زارعی: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

 

 غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس با صدور پیامی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم روزجهانی قدس دعوت کرد.

 

روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مظلومین سراسر دنیا است و همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند :"روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است ،روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. "

 

بدون شک ، روز قدس امسال به دلیل همزمانی با گام های نهایی مذاکرات هسته ای و به عنوان پشتوانه‌ی امنیت کشور فرصت مغتنمی است تا علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ضمن حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور،مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار را به جهانیان نشان دهیم.

 

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران ، برخود لازم می‌دانم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری مظلومان فلسطین و غزه، از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت به عمل آورده تا دوشادوش دیگر هموطنان مومن و روزه دار و پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن" با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شرکت کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند.

 

تاجگردون: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تبلور همدلی و همزبانی است

 

نماینده مردم شهرستان های گچشاران و باشت در مجلس شورای اسلامینیز درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز جهانی قدس میراث ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجلی همبستگی ملی است.

 

غلامرضا تاجگردون روز قدس را نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزان فلسطینی اعلام کرد و افزود: گرامیـداشت این روز بزرگ موجب سست و لرزان شدن پایه های استکبار جهانـی خواهد شد.

 

تاجگردون ابراز داشت: مردم مظلوم غزه هم اکنون چشم به یاری دیگر مسلمانان در سراسر جهان دوخته اند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت اعلام انزجار از نسل کشی در سرزمین های اسلامی است.

 

رییس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز همدردی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین است که این نمایش وحدت آفرین موجبات تقویت وحدت امت اسلام و تضعیف پایه های نظام سلطه و رژیم منحوس اسراییل را در منطقه فراهم خواهد کرد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد: بی تردید مردم همیشه در صحنه ایران و حوزه گچساران و باشت با شرکت در راهپیمایی روز قدس به وظیفه شرعی، دینی و انسانی خود عمل خواهند کرد.

 

 

بزرگواری: روز قدس نشانه وحدت و انسجام دورنی مسلمانان است

 

 

 

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آحاد مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: روز قدس نشانه وحدت و انسجام دورنی مسلمانان است.

 

 

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری بابیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل (ره) نشانه آینده‌نگری آن امام همام بود،گفت:روز قدس یادگار آن رهبر فرزانه است و هرساله مردم به خاطر پیروی از امام و نشان دادن وحدت و انسجام درونی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی با راهپیمایی گسترده این روز را گرامی می‌دارند.

 

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز وحدت و دفاع از ملت‌های مظلوم اعلام کردند،افزود: ملت ایران در این روز وحدت و انسجام خود را ثابت می‌کنند و اعلام می‌کنند که پیروان مکتب امام علی (ع) هستند که هرکجا فریاد مظلوم را بشنوند به کمک آن می‌شتابند و در مقابل ظلم ظالمین برمی‌خیزند.

 

بزرگواری از آثار مثبت راهپیمایی روز قدس را حفظ وحدت ملت ایران و جهان اسلام دانست و عنوان کرد: هر آزادی خواهی در این راهپیمایی شرکت می‌کند تا انزجار خود را از اسرائیل اشغالگر اعلام کند.

 

نماینده مردم چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد ضمن لبیک به فرمان رهبری در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از گذشته شرکت می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: مامسمانان باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن به خصوص جنگ و خشونت ضد بشری در کشورهای مسلمان لیبی،مصر،تونس و سوریه بار دیگر با انسجام و وحدت خود مشت محکمی به دهان استکبار بزنیم.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک