آخرین اخبار

10. بهمن 1393 - 10:18   |   کد مطلب: 237
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
اجرای 12 پروژه راهسازی در دیشموک
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا بودن 12 پروژه راهسازی در بخش دیشموک خبر داد و گفت: هر کدام از این پروژه‌ها بالای 50 درصد پیشرفت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ممتاز جهانگیری در جلسه شورای اداری شهرستان دیشموک راه را از شاخص‌های توسعه در جهان دانست و با اشاره به اینکه راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد از سه دهه گذشته شروع شده است، اظهار کرد: هر چند طی این مدت کارهای خوبی در سطح استان صورت گرفته اما با شاخص جهانی فاصله بسیار وجود دارد.

 

وی سیاست وزارت راه مبنی بر اتصال زنجیره‌ای تمامی روستاها تا سال 1404 را متذکر شد و گفت: در همین راستا اقدامات خوبی در حوزه راه و برقراری ارتباط بین روستاها در بخش دیشموک صورت گرفته است.

 

این مسئول با بیان اینکه 12 پروژه راه در دیشموک بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، آسفالت 6 کیلومتری جاده سرغل به سربیشه، تکمیل زیرسازی و آسفالت جاده رود ایوک و مازه فرج به طول دو و نیم کیلومتر، آسفالت جاده مله خرسک به دشتک به طول سه کیلومتر و آسفالت جاده باغ کلک به طول 800 متر را از جمله عملکرد راه و شهرسازی در جاده‌های روستایی برشمرد و افزود: احداث 1/5 کیلومتر جاده باقلادان تا اردیبهشت تکمیل خواهد شد.

 

وی از آسفالت جاده تنگ چویل و در حال اجرا بودن پل دهانه 40 متری در این بخش با اعتبار 150 میلیارد ریال خبر داد و افزود: جاده شهید پروازیه به طول دو کیلومتر و زیرسازی جاده ده قاضی از سمت قلعه‌رئیسی به طول سه کیلومتر در حال انجام است.

 

به گفته جهانگیری بهسازی جاده ده قاضی به امیرآباد شامل احداث سه دهنه پل و خاکبرداری دو کیلومتر از جاده زیرسازی شده و تا پایان سال مالی تکمیل خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده امامزاده میرسالار به طول دو کیلومتر زیرسازی و آماده قیرپاشی است و مصالح آسفالتی جاده مورخانی به طول 10 کیلومتر تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهار آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک