آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 2335
دادستان کهگیلویه گفت: پلمپ اصلی‌ترین پاساژ مرکز موبایل شهر دهدشت تکذیب می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مجید کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار داشت: پاساژ جام جم که یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری و پررونق در شهر دهدشت است پلمپ نشده است.

 

دادستان کهگیلویه گفت: درب ورودی پاساژ در گذشته یک مغازه بود و مالک آن یک فرد اصفهانی است که اکنون مغازه خود را محصور کرده است.

 

وی بابیان اینکه محصور کردن درب ورودی این پاساژ توسط مالک کار قانونی است، بیان کرد: مغازه‌ها هیچ مشکل قانونی  ندارند و مغازه‌داران می‌توانند از درب پشتی پاساژ در کوچه برای ورود و خروج استفاده کنند و به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

 

کرمی با اشاره به اینکه 20 باب مغازه در این پاساژ وجود دارد، بیان کرد: صاحب مغازه قیمت ملک خود را یک میلیارد تومان عنوان کرد و مغازه‌داران می‌توانند با رایزنی وی را به فروش ملک راضی کنند.

 

وی خواستار عدم جوسازی و شایعه پراکنی توسط مردم و رسانه‌ها شد و افزود: صیانت از آبرو و حیثیت افراد امری مهم و پسندیده در آیین اسلام است و افترا و شایعه پراکنی یک جرم است و مجازات قانونی دارد.

 

کرمی با بیان اینکه این پاساژ اصلی‌ترین مرکز موبایل در سطح شهر دهدشت است، بیان کرد: در حال رایزنی با مالک ملک برای خرید مغازه هستیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک