آخرین اخبار

18. تير 1394 - 12:20   |   کد مطلب: 2309
فردي كه خود را نماينده پيمانكار در امر نظارت بر خدمات شهري معرفي كرد با حضور جلو دفتري خبر كهگيلويه در ديشموك با گفتن اينكه شما بي‌خود كرديد كه خبر زباله‌ها را انتشار داديد با توهين و تهديد به داد و فرياد بر سر خبرنگار اين پايگاه روي آورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صبح امروز يك‌شنبه 14 تيرماه 1394 و  به دليل وجود زباله‌هاي زياد در جداول سطح شهر ديشموك و به درخواست مكرر شهروندان، خبرنگار پايگاه‌ خبري كهگيلويه از رئيس شورا و شهردار خواست كه در محل حضور يابند و پاسخ دهند ولي حسن اميريان رئيس شورا در محل مذكور حضور پيدا كرد اما گويا شهردار در شهر نبوده كه تشريف بياورد.

 

تصاويري كه در زير مشاهده مي‌كنيد امروز صبح در تاريخ 14 تيرماه 94 و در حضور حسن رئيس شوراي شهر ديشموك و اقبال اكبري نايب رئيس شوراي شهرستان كهگيلويه و عضو شوراي شهر ديشموك توسط خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه گرفته شد كه گويا وي در تماس تلفني با شهردار اظهار كرد: اين زباله‌ها ساختگي است!

در تصوير زير خود حسن اميريان رئيس شورا را مشاهده مي‌كنيد

با توجه به درخواست‌هاي مكرر مردم و ابراز گلايه از جداول شهر، خبرنگار كهگيلويه رئيس شورا را دعوت کرد و وضعيت جداول انباشته از زباله را به آن نشان داد، بلافاصله رئيس شورا با شهردار تماس گرفت، گفت كه شهردار در دسترس نيست و از پاسخ‌گويي معذور است.

 

تا اينكه دقايقي بعد شهردار در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: رئيس شورا با من تماس گرفت و گفت زباله‌هايي كه در جدول بود، ساختگي  است!

 

"پايگاه خبري كهگيلويه"خطاب به شهردار و رئيس شوراي شهر ديشموك: مگر مي‌شود كسي وقت خود را صرف ساختگي كردن زباله كند، چه نفعي براي كسي دارد كه اين كار را بكند؟!

 

شهردار ديشموك در ادامه افزود: اولاً پيمانكار خدمات شهري ما هستند، خبري كه شما مبني بر غايب بودن 11 ماهه پيمانكار انتشار داديد، دروغ است! و جداول شهر مشكلي ندارد كه خبرنگار از او خواست همين امروز تشريف بياورد و تا با هم به سراغ جداول شهر برويم كه جواب داد من هم اكنون ياسوج هستم و در ديشموك حضور ندارم كه بيايم ولي نماينده پيمانكار را مي‌فرستم كه وظيفه خود كه پاكسازي جداول است، انجام دهد.

 

دقايقي بعد ايرج رستگاري شخصي كه از سوي شهرداري ديشموك خود را نماينده پيمانكار خدمات شهري مي‌داند به‌همراه نماينده حقوقي شهرداري و چند كارگر خدمات شهري با حضور جلو دفتر خبري كهگيلويه در ديشموك به داد و فرياد روي آوردند و گفتند شما هر جا مي‌رويد از وضعيت شهر عكس مي‌گيريد بيا و اين زباله‌ها را نشان ما بدهيد، هر روز شما ما را بازخواست مي‌كنيد و شما آبروي ما را برديد.

 

خبرنگار كهگيلويه به نماينده شهرداري گفت كه من براساس وظيفه كه داشتم خبر را در سايت انتشار داد‌ه‌ام.

 

نماينده پيمانكار در جواب با لفظي ركيك و با صداي بلند به خبرنگار گفت: شما بي‌خود كرديد كه خبر زباله‌ها را در سايت انتشار داديد.

 

بعد از اين برخورد بد پرسنل شهرداري ديشموك، خبرنگار از نماينده پيمانكار به كلانتري شكايت كرده و قرار شد وي را احضار و با او برخورد كنند.

 

"پايگاه خبري كهگيلويه"خطاب به شهرداري ديشموك: اين موضوع از طريق قانون با جديت هر چه تمام‌تر  پيگيري مي‌شود.

 

 

جوابيه پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به شهرداري و شوراي شهر ديشموك:

 

اين پايگاه خبري بر اساس رسالت واقعي خود خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمات‌رساني به مردم و پيگيري مشكلات مردمي را در دستور كا ر خود دارد و از هيچ‌ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

 

اگر قرار است خبرنگاران براي پيگيري مشكلات مردم با  توهين و تهديد مسئولان امثال شما روبرو شوند كه ديگر هر مسئولي هر كاري دلش مي‌خواهد انجام بدهد.

 

اينكه پيمانكار خدمات شهري شما در جايگاه خود بقا و حضور دارد  به جاي خود، چيزي كه محرض است كثافات و لجن موجود در جداول سطح شهر است كه مردم را به ستوه آورد و شهرداري، اعضاي شورا و پيمانكار و نماينده آن به جاي جوسازي در شهر و تهمت و شايعه و دروغ‌پردازي اقدام با پاكسازي جداول كنند و وظيفه خود را به‌خوبي انجام دهند نه اينكه جلو دفتر رسانه‌ها كه هدفشان پيگيري مشكلات مردم است، قشون‌كشي و خبرنگاران را تهديد كنند كه اين خود نشان دهنده عدم انتقاد‌پذيري مسئولان مربوطه و جاي تعجب را دارد!

 

اگر پيمانكار و يا ناظر و كارگران خدمات شهري شهرداري ديشموك كم‌كاري نمي‌كنند پس چرا وضعيت موجود اين را نشان نمي‌دهد؟!

 

اگر جداول شهر پاك است پس چرا همين چند روز پيش جوانان اين شهر به دليل كثيف بودن جداول شهر  به شما مراجعه كردند و بعد مجبور شدند كه خودشان اقدام به پاكسازي جداول محله پاقلعه اين شهر كنند.

 

شهردار ديشموك در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: شما با انتشار خبر زباله‌ها آبروي مردم بهمئي را مي‌بريد!

پاسخ پايگاه اطلاع‌رساني كهگيلويه: اولاً: چطور شهرداري با پيمانكاري قرارداد يكساله مي‌بندد و بيش از 11 ماه از وضعيت شهر بازديدي ندارد و معوقات كارگران را هم پرداخت نمي‌كند و اينكه  براي دريافت مطالبه كارگران فقط رئيس شورا با كارگران همكاري مي‌كند و بقيه با آنها همكاري ندارند تا وضعيت شهر به كثافت كشيده شود، آبرو بردن مردم بهمئي نيست؟ ولي پيگيري مشكل مردم و مطالبات كاگران كه خواسته خود مردم  و كارگران است از سوي خبرنگار اين پايگاه، آبروي مردم بهمئي را مي‌برد!

 

ثانياً پرده برداشتن از اين معضل بزرگ و خبري كه از غيبت 11 ماهه پيمانكار خدمات شهري در سايت كهگيلويه انتشار داده شد بر اساس مستندات موجود و مصاحبه‌هاي مردمي و افراد درگير با پرونده شاكي پيمانكار صورت گرفت و  اين پايگاه خبري هيچ چيزي را از خود، ساختگي و از روي غرض شخصي كار نكرد.( بزودي از همين موضوع براي شفاف سازي، مستندات ديگري را هم انتشار مي‌دهيم)

 

ضمناً پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه نه فقط با شهرداري بلكه با هيچ نهاد يا سازماني مشكلي ندارد كه بخواهد از خود عليه كسي خبري را انتشار دهد و هر كاري را انجام مي‌دهد براساس وظيفه و رسالت رسانه‌اي مي‌باشد.

 

گفتني است بزودي تصاوير بروزي از وضعيت نابسامان جداول شهر از طريق همين پايگاه انتشار داده مي‌شود.

انتهاي پيام: و/آ

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه‌ها

سلام خسته نباشید واز پیگیری خبرنگارمحترم تشکر میشود،تجربه درکنار علم می تواند حلاع مشکلات یک مدیر باشد که شهر دار دیشموک هیچ کدام از این مشخصات را ندارد و وقتی انتخاب بر اساس رای طایفه ای باشد تا شایسته سالاری نتیجه‌ای بهتر از این نخواهد شد.اولا پیمانکار که خدمات شهری را انجام میدهد باید گزینش شود نه هر فردی که وجهه اجتماعی ندارد وبیاید رفتاری غیر مودبانه با مردم داشته باشد مگر همین مردم ولی نعمتان نبودند.چراشهردار!!!!!!!!میگوید با اطلاع رسانی خبرنگار آبروی مردم رابردید.نه آبروی مردم نمادشهر است که در آن زندگی میکنند که عدم انجام دادن وظیفه شما باعث آبروریزی گردید لطفا کار را به کاردان بدهید تا مردم با خیال آسوده زندگی کنند
حرکت افراد شهرداری بسیار ناپسند و غیر حرفه ای بود. مرسی از اطلاع رسانی خوب شما
شهردار بیتجربه بهتر ازاین نمیشه .خدمات شهری ک باخود شهردار هست فقط اقای ....نماینده پیمانکار هست و پیمانکار هم خود جبار روشن هست و خانمی ک یکبار ماندیدیمش باید بیاد از خودش دفا کند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک