آخرین اخبار

7. تير 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 2188
رییس اداره اوقاف کهگیلویه خبر داد:
حضور قاری بزرگ مصری در محفل قرآنی دهدشت
رییس اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مصری استاد عبدالناصر حرک در دهدشت خبر داد.
kohgiluyeh.ir

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید عبدالنبی صمدیان رییس اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مصری استاد عبدالناصر حرک در دهدشت خبر داد.

 

سید عبدالنبی صمدیان افزود: اشاعه و نشر مفاهیم قرآنی در جامعه باعث پویایی افزایش معنویت دینی در جامعه خواهد شد.

 

وی از برگزاری محفل انس قرآنی در دهدشت با حضور قاری مصری خبر داد و عنوان کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر در تاریخ ۱۱تیرماه در مسجد النبی واقع در خیابان ۱۸۰ دستگاه برگزار خواهد شد.

استاد عبدالناصر حرک در دهدشت

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه استاد  عبدالناصر سعد عبدالباسط حرک با ملیت مصر  که در سال۱۹۷۷ میلادی مطابق با سال ۱۳۵۶ هجری شمسی متولد شده است.

 

وی بزرگ شده مدرسه شیخ راغب مصطفی غلوش و دارای مدرک دانشگاهی در رشته الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه الازهر می باشد و به دلیل  شباهت صدای این قاری به استاد غلوش، بعضی اوقات در مصر لقب غلوش کوچک را به او دادند.

 

استاد عبدالناصر سعد عبدالباسط حرک به کشورهای زیادی از جمله عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس بلژیک فرانسه تایلند استرالیا سفر کرده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک