آخرین اخبار

7. تير 1394 - 11:30   |   کد مطلب: 2186
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی:
چشم‌پوشی از فناوری هسته‌ای به معنای پذیرش ظلم است
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌برداشتن از فناوری هسته‌ای به معنای پذیرش ظلم است چرا که بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای یکی از منابع مهم قدرت کشور است.
kohgiluyeh.ir

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، ستار هدایت هدایت خواه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به در آستانه بودن مسئله حساس هسته ای و سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص به تشریح راه حل شناسایی و تدبیر آن در آیات قرآن پرداخت.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم با اشاره به سخن تاریخی شهید بهشتی که می‌فرماید “این دشمنی تمام شدنی نیست”، دشمنی آمریکا با ایران را بر اثر اعتقادات، باورها و ارزش‌های دینی این ملت عنوان کرد.

 

وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و طبق آیات قرآن که می‌گوید”با سران کفر بجنگید”بیان داشت: تکیه به بیگانه در هر امری باعث عذاب خواهد شد.

 

هدایت‌خواه با استناد به آیات قرآن کریم که می‌فرماید« نه به کسی ظلم کنید و نه ظلم را بپذیرید» گفت: دست برداشتن از فناوری هسته ای به معنای پذیرش ظلم است چرا که بهره‌مندی از انرژی هسته ای یکی از منابع مهم قدرت کشور است.

 

وی عنوان کرد: ما طرفدار توافق هستیم، توافق خوب که همه تحریم ها در همان روز اول برداشته و روند فعالیت‌های هسته ای گرفته نشود و هم چنین امنیت کشور ایران اسلامی به خطر نیفتد.

 

عضو مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه فناوری هسته ای فقط برای تامین انرژی نیست، بحران آب را یادآور شد و با توجه به اینکه فناوری هسته باعث دفع آفت در کشاورزی بدون ایجاد سرطان عمل می‌کند گفت: در تبدیل آب‌های شور به آب شیرین از این فناوری‌ها استفاده می‌شود.

 

این فعال سیاسی، اقتصاد کشور را وابسته به درون دانست و با بیان اینکه مدیریت صحیح داخلی باعث رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی خواهد شد، خواستار تقویت قدرت در آحاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهت توان علمی و اتکا به توان داخلی در بحث اقتصاد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک