آخرین اخبار

6. تير 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 2171
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمدتوافق پایدار را توافقی بر اساس خواسته های ملت و لغو کامل تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت دانست و تصریح کرد: توافق پایدار توافقی است که منافع کشور و ملت را به همراه داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرمروز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان روشنفکرانه و ارزشمندانه خویش فرمودند، تنها راه پیشرفت کشور ایستادگی و پافشاری بر مبانی و اصول انقلاب و خط قرمزهاست.

 

تیم هسته ای ایران افرادی قدرتمند و شجاع هستند

وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افرادی امانتدار، قدرتمند، شجاع و متدین هستند که برای توافق پایدار باید تلاش کنند و ذره ای از اصول و مبانی نظام در برابر طرف های غربی کوتاه نیایند.

 

توافق پایدار منافع ملی ملت را به همراه دارد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد توافق پایدار را توافقی بر اساس خواسته های ملت و لغو کامل تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت دانست و تصریح کرد:توافق پایدار توافقی است که منافع ملی را به همراه داشته باشد .

 

خرم روز با تأکید بر اینکه ملت با اقتدار ایران اسلامی زیر بار توافق بد و ناپایدار نخواهد رفت،ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب ویژگیهای توافق خوب را بیان کرده اند و دولت هم قطعاً زیر بار توافق بد و زیاده خواهی طرف مقابل نخواهد رفت.

 

ملت توافقی را می پذیرد که خطوط قرمز در آن لحاظ شود

 

وی بر همدلی و همزبانی هر چه بیشتر دولت و ملت برای رسیدن به توافق پایدار اشاره کرد و افزود: هم دولت و هم ملت در سالی که به نام همدلی و همزبانی  نامگذاری شده، توافقی را خواهند پذیرفت که حقوق مردم و نظر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز در آن لحاظ شده باشد.

 

هم آمریکاییها و هم آژانس غیر اعتمادند

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد به سخنان معظم له در مورد آژانس بین اللملی انرژی اتمی و آمریکایی ها و بی اعتماد مردم ایران به این دو اشاره کرد و گفت: آژانش آلت دست استکبار است و هیچ گونه اختیاری از خود در تصمیم گیری ندارد و قطعاً مجری سیاست های آمریکا است.

 

خرم روز با بیان اینکه دشمنی آمریکا با کشور ایران مربوط به سالهای اخیر نیست وآنها در طول تاریخ کوشیده اند ضربات سنگینی به ملت ایران وارد کنند ،ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکاییها و ایادی آن به  روش های مختلف تلاش کردند تا زمینه تسلیم و براندازی این نظام مقدس را بوجود آورند که به لطف خداوند همه نقشه های آنان خنثی شد.

 

دشمن غربی با ایران اسلامی دشمنی دیرینه ای است

 

وی با بیان اینکه ملت ایران نسبت به حربه و حلیه های آمریکاییها در مذاکرات بدبین است، تصریح کرد: بدبینی ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی به آمریکاییها، بخاطر دشمنی های مستمر استکبار جهانی نسبت به انقلاب و ملت ایران است.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان فتنه های سبز و مخملی ادوار گذشته را سناریوی آمریکایی ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و گفت:آمریکاییها در سالیان نچندان دور به غیر از تحریم های ظالمانه و قطعنامه های پی در پی علیه جمهوری اسلامی ایران، حتی در صدد ایجاد انقلاب های مخملی در کشور بودند که همه این توطئه ها با هوشیاری مردم و رهبر معظم انقلاب نقشه برآب شد.

 

زیاده خواهی غرب در مذاکرات از حد خود گذشته است

خرم روز با بیان اینکه مسئولان ما نباید گول خنده های آمریکایی ها و مسئولان مذاکره کننده آنان را بخوردند، ابراز کرد: همگان شاهدهستندکه آمریکاییهادر مذاکرات حرفی می زنند و از طرفی دیگر پایبند به آن نیستند و هر روز با زیادی خواهی های متمادی در مذاکرات دبه در می آورند.

 

وی به حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افرادی عزتمند، شجاع و متدین هستند که همین موضوع باعث دلگرمی و ایستادگی این عزیزان بر روی خطوط قرمز نظام در مقابل زیاده خواهی غرب خواهد شد.

 

اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی اقتصاد داخلی خواهد شد

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمدبه بیانات معظم له و لزوم توجه دولت به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:اقتصاد مقاومتی مهد نظر معظم له به معنای اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم ، دشمنی ها و خصومت های شدید دشمنان، می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

 

خرم روز وظیفه دولتمردان برای اجرای این اقتصاد پویا و درونزا را برای ملت بسیارحیاتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند عزت و اقتدار ایران اسلامی در صنعت تولید داخلی را نسبت به دیگر کشورها بالا ببرد و باعث خنثی کردن تحریم های دشمن شود.

 

اقتصاد مقاومتی لازمه یک اقتصاد پایدار است

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را مستحکم تر از گذشته خواهد کرد ،ابراز داشت:مسئولان باید با توجه به ترسیم سیاست های اقتصاد مقاومتی در مسیر روشن و تعریف شده معظم له، با استفاده از تمامی ظرفیت ها به آنچه که می خواهند برسند.

 

خرم روز با بیان اینکه در این مسیر باید از همه ظرفیت های دولتی و مردمی استفاده لازم را ببریم و دست مردم برای اداره زندگی خود را باز بگذاریم، ابراز کرد:مبارزه و پیشگیری از مفاسد اقتصادی یکی از رسالت های سنگین همه قوا از جمله دولت برای تحقق این اقتصاد پویا است که ایجاد و استفاده از تولید داخلی و مصرف مدیریتی را در بر دارد.

 

وی تصریح کرد:صرفه جویی، حمایت از تولید ملی و داخلی در همه ابعاد، تقویت صنعت کشاورزی جزو رسالت های سنگین دولت در اجرای این اقتصاد پویا است که در جهت حل مشکلات مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی باید مورد تأکید دولتمردان قرار گیرد.

 

منبع:بویرخبر 

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک