آخرین اخبار

5. تير 1394 - 16:28   |   کد مطلب: 2161
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تیم مذاکره کننده مورد تایید رهبری و ملت هست ولی باید مراقب تصمیم‌های دشمن باشند،عنوان کرد: زیر بار زیاده خواهی‌های آمریکا نمی‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه تیم مذاکره کننده مورد تایید رهبری و ملت هست ولی باید مراقب تصمیم‌های دشمن باشند،عنوان کرد: زیر بار زیاده خواهی‌های آمریکا نمی‌رویم.

 

حسینی سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: 90 درصد بهبودی اقتصاد مملکت ما در توجه به توانمندی‌های درونی ما و اقتصاد مقاومتی است.

 

وی برنامه‌ریزی و مدیریت اقتصاد درونی را ضروری عنوان و تاکید کرد: باید روی توانایی‌های درونی کار کنیم، اگر بخواهیم کشور را وابسته به جریان هسته‌ای و ارتباط با غرب کنیم به نابودی کشانده می‌شویم.

 

حسینی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،بیان داشت:دشمنان به دنبال تباهی و انحراف نسل جوان جامعه هستند که می خواهند این مواد خانمان سوز را در جامعه ترویج دهند.

 

امام جمعه دهدشت با تاکید بر این که آمارهای اعتیاد به موادمخدر در کشور نگران کننده است، افزود: باید دقت شده و راه های فساد در کشور بسته شود و همه به نحوی شایسته برای مقابله با اعتیاد قدم بردارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک