آخرین اخبار

4. تير 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 2143
شهید نوذر صداقت پور وصیت نامه خود به این امر که اسلام ثمرات خود را از خون شهدا یافت هاست به جوانان یادآور می‌شودکه باید از اسلام نگهداری‌ کرد و آن را به سراسر جهان صادر کرد.
kohgiluyeh.ir

 به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،شهید نوذر صداقت پور وصیت نامه خود را با آیة چهارم سوره صف آغاز می کند و در ادامه بااشاره به این امر که اسلام ثمرات خود را از خون شهدا یافت هاست به جوانان یادآور می‌شودکه باید از اسلام نگهداری‌ کرد و آن را به سراسر جهان صادر کرد.

 

شهید صداقت پور جهاددر راه خدا را دارای‌ بالاترین پاداش هامی‌داند و از مردم مسلمان می‌خواهد همواره در مراسم عبادی‌  سیاسی‌ نماز جمعه و مراسمات تشییع جنازة شهدا شرکت کنند و مشت محکمی‌ بر دهان دشمنان و بدخواهان بکوبند. در بخش های‌ پایانی‌ وصیت خود این شهید بزرگوار از پدر و مادر خود قدردانی‌ می‌کند و از آ نها می‌خواهد تا در شهادت او صبر پیشه کنند.

kohgiluyeh.ir

 

وصیت نامه شهید

هدف بنده از جبهه رفتن، ترس از جهنم یا دوزخ نیست، بلکه ایمان من به خدا و به اسلام

نوذر صداقت پور

 [ بسم الله الرحمن الرحیم]

« الَّذینَ یُقاتِلوُنَ فِی سَبِیلِه  صَفَّاً کأنَّهم بُنیانٌ مَرصُوصٌ »

 با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و سلام بر شهیدان راه خدا.

 اینجانب نوذر صداقت پور وصیت خود را تقدیم به امت شهیدپرور می کنم: هدف بنده ازاینکه به جبهه می روم این است که درخت پربرکت اسلام را که از سالار شهیدان حسین( ع)ثمره گرفته آبیاری کنم.

 

می روم که با ریختن خون خود خدمتی [ به] اسلام بکنم. خودم تاکنون نتوانستم خدمتی به اسلام بکنم، می خواهم که با خون خود [ برای‌] رضای حق تعالی کاری‌] را انجام داده باشم. می روم تا به دشمنان اسلام بفهمانم که با ملتی که دارای ایمان است] و الله یاور [ آ نها] ست  نمی توانند بجنگ[ ن] د و بگویم که شما کور می خوانید که می خواهید اسلام را از بین ببرید.

 

اسلامی که با خون هزارها جوان و پیر به وجود آمده، هرگزبین نمی رود. اسلام هرگز خاموش نمی ماند. هیچ کس قدرت خاموش کردن چراغ [ اسلام]ندارد.

 

حالا وظیفة ما مسلمانان و جوا نها این است که از اسلام عزیز دفاع کنیم، آن راتمام جهان صادر نماییم و هرچه ریشه ظلم و ستم هست نابود کنیم .

 

برای اینکه اسلام ما پایدار بماند، ما باید خون بدهیم، مال بدهیم، جان بدهیم و از همه چیز مادی بگذریم وظیفه ماست که از وطن اسلامی و سرزمین های مقدس اسلامی دفاع کنیم و نگذاریم متجاوز و ظ[ ا] لم در کشور ما باشد تا به اسلام ما لطمه ای وارد بسازند.

 

باید کشور اسلامی از وجود هرگونه فساد و ظلمی پاک سازیم. اسلام [ از] سرهای به نیزه رفت های همچون اباعبدالله حسین( ع) به وجود آمد و ثمره گرفت. خون ما که در برابر آ نها چیزی نیست. ماباید سنگرهای  خالی شده برادران مان را پر کنیم و اسلحه از دست افتاده آ نها را برداریم و نگذاریم اسلحه آ نها به دست دشمن بیفتد.

 

هدف بنده از جبهه رفتن، ترس از جهنم یا دوزخ نیست، بلکه ایمان من به خدا و به اسلام، مرا به اینجا کشانده. بدانید که رفتنم، بالا بردن مقام شخصی نیست، بلکه به خاطر رضای حق تعالی است.

 

خدایا! این سفر من را بازگشت به سوی خودت قرار بده.

 و اما برادران! به استقبال شهادت بیایید و با خون و جان و مال خود از اسلام و قرآن دفاع نمایید و نگذارید که دشمن[ ان] به اسلام و کشور اسلام لطمه ای وارد آورند. [ خوش به حال] آنان که زندگیشان برای خداست و مرگشان در راه خداوند، خوش به حال آنان که جزراه خدا، راهی ندارند و جز ذکر خدا یادی ندارند. برادران! خدایی زندگی کنید. چنان باشید

  جهاد فی سبیل الله کنید که « . هر لحظه برای‌ مردن آماده باشید » :( که به قول حضرت علی( ع )پاداشی بالاتر از آن نیست.

از اسلام و از دستورات آن پیروی کنید. برادران عزیز! حر فهای امام را گوش کنید و مورد توجه خاص قرار دهید. سنگر و مسجدها را خالی نگذارید. درنماز عبادی  سیاسی و دشمن شکن جمعه مرتب شرکت نمایید که دشمن از حضور شما درصحنه [ و] فریاد الله اکبر شما به لرزه م یافتد.

همیشه در مراسم [ تشییع جنازه] شهدا شرکت کنید و خانواده های شهدا ، اسرا و مفقودین را مورد احترام قرار دهید. در پایان توصیه ای به همه برادرانم و همه امت شهیدپرور کهگیلویه دارم: برادران! همه شما وارثان اسلحه از دست افتاده من هستید. نگذارید اسلحه ام به دست دشمن بیفتد و سنگرم خالی بماند.

 

 و اما توصیه ای به پدر، مادر، خواهران، برادران و قوم  وخویشان دارم که اشک نریزند [ و] گریه نکنند. چون رسالتم را به پایان رساندم  خوشبختم و به آرزوی دیرینه خود رسیدم.[ از] همه خویشان، برادران، مخصوصاً پدر [ و] مادر و برادرانم خواهش م یکنم ، اگر شهادت نصیبم شد، مرا حلال کنید، برای من گریه نکنید، زیرا شهادت من برا[ ی‌] شما افتخار است.

 

 مادر من! ای مادری که شب ها و روزها زحمت برای من کشید هاید تا من را به اینجارسانید[ ها] ید و تقدیم اسلام نمود[ ه ای] د. مادر! [ حق] بسیاری بر گردن من داری و من ازعهد[ ه ادای‌] آن همه حق در نمی آمدم که جبران کنم. آن خداست که حق [ زحمات] تو راپس می دهد. مادر! امیدوارم که پیش فاطمه( س) روسفید باشی. اگر خبر شهادت مرا شنیدی،مبادا گریه و زاری کنی، افتخار کن که از دامن تو فرزندی به وجود آمده و جان را در راه اسلام فدا کرده[ است].

 

برادرانم را سلام می رسانم. امیدوارم که سنگر خالی شده مرا پر[ کرده] و اسلحه افتاده مرابه دست گیرند [ و] فرزندانی لایق برای اسلام و در خدمت اسلام باشند.خواهرانم را سلام می رسانم. امیدوارم که با حجاب خود مشت محکمی بر دهان استکباربکوبند.

 

[ از] همه اقوام  و دوستان و خصوصاً برادرانی که در کوهرد هستن[ د]،[ می‌ خواهم]هر برادری که بدی از من دید، من را ببخشد. [ از] پدر بزرگوارم خواهش می کنم،زحمات بسیاری‌ برای من کشیده و باید مرا حلال کند و هر بدی از من دیده، به بزرگواری خود ببخشد.

 و[ ال] سلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

 خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی( عج) خمینی را نگه دار

 برادر حقیر نوذر صداقت پور

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک