آخرین اخبار

2. تير 1394 - 14:56   |   کد مطلب: 2106
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك، با بيان اينكه در سال پيش رو با كمبود 50 معلم در آموزش و پرورش اين منطقه مواجع هستيم. تصريح كرد: به دليل كمبود معلم در منطقه، با هرگونه نقل و انتقال در اين اداره موافقت نخواهيم كرد.
راه خدا عارف نژاد

راهخدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با بيان اينكه در سال پيش رو با كمبود 50 معلم در آموزش و پرورش اين منطقه مواجع هستيم. تصريح كرد: به دليل كمبود معلم در منطقه، با هرگونه نقل و انتقال در اين اداره موافقت نخواهيم كرد.

 

وي با بيان اينكه، بخش ديشموك داراي 5000دانش آموز است، بيان كرد: كمبود نيروي انساني در منطقه ديشموك را از مهمترين دغدغه‌هاي اصلي آموزش‌وپرورش ديشموك عنوان كرد.

 

وي از به كارگيري سياست انقباظي براي نقل و لنتقالات فرهنگيان خبر داد و گفت: اين امر بايد فرهنگ‌سازي شود تا اينكه حتي خود معلم در خواستي براي  انتقالي به شهرستان‌هاي ديگر را ندهد.

 

اين مسئول همچنين از حذف مجتمع هاي آموزشي در سال جديد خبر داد و خاطرشان كرد: چهار  مجتمعكه ظرفيت و شرايط عالي داشته باشند را حذف نمي‌كنيم .

 

وي تصريح: شرايط تهاجمي فرهنگي و شبيخون فرهنگي يكي از مكانيسم‌هاي دفاعي است كه آموزش و پرورش بايد در جهت آماده‌‌سازي و آمادگي دانش‌آموزان در راستاي تربيت اسلامي تلاش خود را دو چندان كند.

 

وي اضافه كرد: به همين مناسبت دو مجتمع آموزشي در ديشموك و درغك در جهت برگزاري كلاس‌هاي اوقات فراغت با نظارت مربيان پرورشي در نظر گرفته شد.

 

عارف‌نژادگفت: برگزاري كلاس‌هاي اوقات فراغت اداره آموزش‌وپرورش ديشموك در راستاي كلاس‌هاي احكام، قرآن و همچنين برگزار ي كلاسهاي مهارتي از قبيل كامپيوتر براي جوانان و نوجوانان از امروز شروع بكار خواهد كرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک